پیروزی دوباره چلسی برابر تاتنهام در داربی لندن/ پیروزی دورتموند با گلزنی دوباره هالند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار چلسی و تاتنهام
شاگردان فرانک لمپارد در دیدار برگشت نیز توانستند تاتنهام را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن چلسی در خانه به دیدار تاتنهام رفت که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر آبی‌های لندن به پایان رسید.

 

اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی توانست تیمش را پیش بیندازد.

 

در نیمه دوم ابتدا مارکوس آلونسو اسپانیایی برای آبی‌های لندن گلزنی کرد و در ادامه تاتنهام یکی از گلهای خورده را در دقیقه ۸۹ به وسیله رودیگر مدافع چلسی پاسخ داد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک چلسی خاتمه یابد.

 

سایر بازی‌های این هفته شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی و لسترسیتی دیدار خواهند کرد.

 

اعتراف VAR به چشم‌پوشی اشتباه از اخراج بازیکن تاتنهام در دربی لندن

دیوید کوت، کمک داور ویدئویی (VAR)  بازی امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج، اعتراف کرد که جیووانی لوسلسو، بازیکن تیم فوتبال تاتنهام بابت لگد کردن پای سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی مستحق دریافت کارت قرمز بوده و تشخیص او مبنی بر سهوی بودن این اتفاق اشتباه بوده است.

 

در این بازی از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس که با قضاوت آنتونی تیلور برگزار و با پیروزی 2 بر یک چلسی تمام شد، لوسلسو در کنار خط در حرکتی بدون توپ ساق پای مدافع حریف را که روی زمین افتاده بود لگد کرد و کمک داور ویدئویی هم با وجود بازبینی صحنه آن را خطا تشخیص نداد و به این ترتیب تیلور هم از جریمه بازیکن آرژانتینی تاتنهام خودداری کرد.

 

بعد از بازی اما جیک هامفری، کارشناس شبکه BT اسپورت مدعی شد در تماسی که با تیم کمک داوران ویدئویی شامل کوت و استوکلی پارک داشته، آنها دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالا گرفته‌اند به اشتباه بودن تصمیم‌شان اعتراف کرده‌اند.

 

او در یک توئیت نوشت: من با استوکلی پارک صحبت کردم و او اعتراف کرد که تصمیمش اشتباه بوده است و لوسلسو باید اخراج می‌شد.

 

در همین حال کمیته داوران فوتبال انگلیس هم به اشتباه بودن تصمیم دیوید کوت اذعان کرد و آن را یک اشتباه انسانی توصیف کرده است.

 

***

 

دورتموند با گلزنی دوباره هالند،‌ نزدیک‌ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ شد

در دومین شب از هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امشب (شنبه) چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه وردربرمن با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت.

 

دن اکسل زاگادو در دقیقه 52 و ارلینگ هالند، مهاجم جدید دورتموندی‌ها که از بدو ورودش به این تیم به طور مرتب گلزنی کرده است، در دقیقه 66 گل‌های سیزدهمین برد این فصل تیم تحت هدایت لوسین فاوره را به ثمر رساندند. دورتموند با این نتیجه 45 امتیازی شد و به رده دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد تا فاصله‌اش را با بایرن مونیخ صدرنشین به چهار امتیاز کاهش دهد.

 

در سایر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - هوفنهایم یک

فرایبورگ صفر - فورتونا دوسلدورف 2

هرتابرلین صفر - کلن 5

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------