بازی میلان و یوونتوس موقتا لغو شد/ رقابت‌های سری‌آ تعطیل می‌شود!



اخبار,اخبار ورزشی,لغو دیدار میلان و یوونتوس
جدال دور برگشت نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا به احتمال زیاد در زمان مقرر انجام نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بین یوونتوس و میلان که طبق برنامه قبلی قرار بود چهارشنبه شب برگزار شود به علت شیوع ویروس کرونا موقتا کنسل شده است.

 

 طبق تصمیمی که به زودی رسمی خواهد شد، هیچ کدام از گزینه‌های برگزاری بازی با حضور تماشاگر و یا پشت درهای بسته انجام شدنی نیست.هنوز مشخص نیست  آیا هفته آینده 2 تیم به مصاف یکدیگر می‌روند یا زمان دیگری برای این مسابقه در نظر گرفته می‌شود.

 

رقابت‌های سری‌آ تعطیل می‌شود!

 در هفته گذشته طبق گزارش‌های اعلام شد چند نفر در ایالت لمباردی ایتالیا  مبتلا به بیماری کرونا شدند و حالا بعد از گذشت یک هفته از شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا و به دنبال گسترش این بیماری در ایتالیا 5 بازی از هفته بیست و ششم سری‌آ از جمله بازی حساس اینترمیلان و یوونتوس تعطیل شد و بقیه بازی‌ها نیز بدون حضور تماشاگران برگزار گردید.

 

دولت ایتالیا حالا در اقدامی پیشگیرانه و جلوی گیری از گسترش این بیماری در این کشور قصد دارد تا رقابت‌های سری‌آ را به مدت 30 روز لغو کند.

 

این درحالی است  که با توجه به حضور ایتالیا در یورو 2020 و میزبانی شهر رم به عنوان یکی از شهرهای برگزار کننده یورو 2020 و همچنین رقابت‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا مسئولین کمیته برگزار کننده رقابت‌های سری‌آ کار دشواری را برای به پایان بردن این فصل از رقابت‌ها دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------