آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

تکذیب پایان لیگ نوزدهم بدون قهرمان و سقوط کننده



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ نوزدهم
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد پایان لیگ نوزدهم به دلیل شیوع کرونا صحت ندارد.

به گزارش ورزش سه، یکی از شایعاتی که طی روزهای گذشته مطرح بود، تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر نوزدهم و پایان این مسابقات در همین جا بدون تعیین قهرمان و سقوط کننده ها است. در این خصوص گفته می شد احتمال دارد لیگ در همین مقطع پایان یابد و در فصل آینده دو تیم صعود کننده به لیگ برتر اضافه شوند و مسابقات با 18 تیم ادامه یابد. حالا اما رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ چنین شایعه ای را تکذیب می کند.


سهیل مهدی دراین خصوص گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد و فقط بحث تعویق مسابقات مطرح بود که برهمین اساس تصمیم گرفتیم تا ۱۴ فروردین بازی‌ها را لغو کنیم. اصلا نمی‌توان لیگ را تعطیل کرد چراکه حق تمام تیم‌ها با سرمایه گذاری زیادی که انجام داده اند، ضایع می‌شود. در این صورت تمام مسائل به هم می‌ریزد. نه می‌توان قهرمان را مشخص کرد و نه تیم‌هایی که سهمیه آسیا گرفته اند یا تیم‌های سقوط کننده مشخص هستند.


وی درباره احتمال 18 تیمی شدن لیگ برتر در فصل آینده تاکید کرد:این موضوع هم درست نیست چراکه ما اکنون برای برگزاری لیگ برتر با ۱۶ تیم هم مشکلات زیادی داریم. ضمن اینکه اگر لیگ برتر لغو شود و بخواهیم لیگ فصل آینده را با ۱۸ تیم برگزار کنیم، تکلیف این فصل لیگ دسته اول چه می‌شود.


سهیل مهدی در پایان افزود: تیم‌های زیادی در این رقابت‌ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند و نمی‌توانیم چنین کاری انجام بدهیم. البته تصمیم گیری درباره افزایش یا کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر نیازمند تصمیم گیری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که اعضای این ۲ هیئت رئیسه هم چنین تصمیمی ندارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------