تقاضای AFC از فدراسیون‌ها برای برنامه‌ریزی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ زمان بازی‌های نیمه نهایی در منطقه غرب اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی,AFC
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای، از فدراسیون‌های آسیایی برای برنامه‌ریزی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درخواست همکاری کرد.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، بیانیه‌ای درباره نتایج نشست نمایندگان این کنفدراسیون با باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صادر کرد که به شرح زیر است:

 

نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب، پیشنهادهایی به AFC برای پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 ارائه کردند. پس از نشست فدراسیون‌های عضو AFC در منطقه شرق در کوالالامپور مالزی که هفته گذشته برگزار شد، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان تیم‌های غرب آسیا در دوحه و دبی ملاقات کردند.

 

همه دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به تعویق افتاد و حالا AFC از فدراسیون‌های عضو برای برنامه‌ریزی برای ادامه مسابقات در مرحله گروهی، تقاضای همکاری کرد.

 

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به ماه سپتامبر (شهریور و مهر) و دور نیمه نهایی به 14 و 15 اکتبر (23 و 24 مهر در دور رفت) و 28 و 29 اکتبر (7 و 8 آبان در دور برگشت) منتقل می‌شود. فینال مسابقات هم در تاریخ قبلی (2 و 8 آذر) برگزار خواهد شد.

 

فدراسیون‌های عضو منطقه شرق، پیشنهادهایی ارائه کردند که توسط AFC و شرکای تجاری، از جمله همکاران اقتصادی ملاحظه می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه دیگری  را در مورد هرگونه تحولات و برنامه بالقوه جدید در موعد مقرر اعلام خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------