آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

یونایتد با دو گل فاتح دربی منچستر شد/ شکست میلان مقابل جنوا در شب پیروزی بایرن



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار منچسترسیتی و منچستریونایتد
برای اولین بار در یک دهه گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در هر ۲ بازی رفت و برگشت رقیب همشهری را شکست داد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری 2  - صفر مقابل منچسترسیتی در دربی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به لیورپول، رقیب دیرینه‌اش در راه قهرمانی زودهنگام فصل جاری این رقابت‌ها کمک کرد.

 

گل مارسیال که در دقیقه 30 و با استفاده از اشتباه ادرسون، سنگربان رقیب به ثمر رسید، میزبان بازی ورزشگاه اولدترافورد را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم سیتی توسط آگوئرو به گل تساوی دست یافت اما (VAR) به خاطر آفساید گل را نپذیرفت. تلاش تیم گواردیولا نتیجه‌ای نداشت.

 

اشتباه دیگری از ادرسون در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، گل دوم منچستریونایتد توسط مک‌تومینای تازه‌وارد را رقم زد. در نهایت منچستریونایتد ضمن اینکه برای اولین بار در یک دهه اخیر در هر 2 بازی رفت و برگشت لیگ منچسترسیتی را برد، 45 امتیازی شده و بار دیگر به رده پنجم رسید. منچسترسیتی هم با 57 امتیاز در رده دوم ماند. با این نتیجه لیورپول برای رقم زدن زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس تنها به 2 پیروزی دیگر نیاز دارد.

 

طوفان چلسی مقابل اورتون در استمفوردبریج

تیم فوتبال چلسی عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای اورتون بود و موفق شد با برتری پرگل 4 بر صفر میهمان خود را در هم بکوبد. میسون مونت (14)، پدرو (21)، ویلیان (51) و اولیویه ژیرو (54) برای آبی‌های لندنی در این دیدار گلزنی کردند.

 

شاگردان فرانک لمپارد با این برد 48 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده چهارم جدول استحکام بخشیدند. اورتون 37 امتیازی هم در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

 

زلاتان هم نتوانست مانع شکست میلان شود

هفته بیست‌وششم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها میلان در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل جنوا تن به شکست 2 بر یک داد.

 

جنوا در این دیدار با گلزنی گوران پاندف و فرانچسکو کاساتا در دقایق 7 و 41 از میزبان خود پیش افتاد. در ادامه زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 77 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما این برای بازگشت میلان به بازی کافی نبود و شکستی دیگر در کارنامه شاگردان استفانو پیولی به ثبت رسید.

 

میلان با این شکست 36 امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاهش (رده هفتم) جدول رده‌بندی لالیگا حاصل نشد. جنوا اما با این برد 25 امتیازی شد و به رده هفدهم جدول صعود کرد.

 

در بازی همزمان هم سامپدوریا در خانه‌اش با نتیجه 2 بر یک هلاس ورونا را از پیش رو برداشت.

 

تداوم صدرنشینی بایرن با شکست آگزبورگ

ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان، محل برگزاری دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و آگزبورگ بود. باواریایی‌ها که این فصل کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی خود دارند، در این بازی مقابل تیم دفاعی آگزبورگ به سختی به برتری 2 بر صفر رسیدند و سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کردند.

 

توماس مولر در دقیقه 53 روی پاس ژروم بواتنگ گل اول بایرن را به ثمر رساند و گل دوم این تیم را هم لئون گورتسکا در دقیقه 1+90 روی پاس سرژ گنابری به ثبت رساند. همچنین روبرت لواندوفسکی، بهترین گلزن این فصل بایرنی‌ها که مصدوم است، این بازی را از روی سکوها به همراه همسرش تماشا کرد.

 

شاگردان هانسی فلیک با کسب هفدهمین برد فصل‌شان، 55 امتیازی شدند و ضمن استحکام صدرنشینی خود، حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش دادند. تیم‌های بوروسیا دورتموند 51 امتیازی و لایپزیگ 50 امتیازی هم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند و در تعقیب بایرن هستند.

 

سرخپوشان مونیخی در این بازی با پیراهن ویژه خود به مناسبت 120 سالگی این باشگاه به میدان رفتند، پیراهنی که برگرفته از طرح پیراهنی است که باواریایی‌ها با آن در سال 1932 میلادی، اولین قهرمانی خود در لیگ فوتبال باشگاهی آلمان را کسب کردند.

 

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان قرعه‌کشی شد/ بایرن‌مونیخ به اینتراخت فرانکفورت رسید

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان انجام شد و بر این اساس در مهم‌ترین بازی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

 

در دیگر بازی هم زاربروکن در خانه خودش از بایرلورکوزن پذیرایی می‌کند.دیدارهای این مرحله به صورت تک بازی است و در روزهای 21 و 22 آوریل برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------