آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مظنون پرونده مرگ «سالا» تبرئه شد



اخبار,اخبار ورزشی,امیلیانو سالا
فرد متهم به اهمال در سقوط و مرگ بازیکن سابق نانت از اتهامات تبرئه شد.

به گزارش تسنیم، خلبانی که متهم به اهمال در پرونده سقوط هواپیمای امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی شده بود از اتهامات رهایی یافت.

 

 حدود یک سال قبل خبر ناگوار سقوط هواپیمای امیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی نانت در مسیر سفر به کاردیف برای انتقال به این تیم منتشر شد و از آن زمان حواشی و شایعات زیادی در مورد رخ دادن اهمال برخی افراد در این خصوص شنیده شده است.قرار بود خلبانی به نام آقای هندرسون مسئولیت هدایت هواپیمای حامل امیلیانو سالا از فرانسه به «کاردی» را بر عهده داشته باشد اما در نهایت دیوید ایبوتسون هدایت پرواز را بر عهده گرفته و این حادثه تلخ به وجود آمد.

 

بعدها مشخص شد خلبان جدید صلاحیت پرواز در شب را نداشته و در واقع این اهمال از دلایل سقوط و فوت بازیکن آرژانتینی بوده است. دیوید ایبوتسون  مفقود شده اما تردیدی وجود ندارد که او هم کشته شده است. هندرسون در ژوئن سال گذشته در شمال یورکشایر دستگیر شده و اخباری در مورد احتمال محکوم شدن او به قتل در این پرونده منتشر شده بود اما پلیس این موضوع را رد کرد.

 

بازرس «سیمون هاکسر» در این رابطه گفت: پس از تحقیقات پیچیده پلیس، متوجه شدیم اتهام قتل متوجه آقای هندرسون نیست. در مورد شرایط فوت امیلیانو سالا بررسی دقیقی انجام داده‌ایم.  این یک تحقیق پیچیده است که شامل بررسی تعداد زیادی از شواهد و در ارتباط با طیف وسیعی از  سازمان‌ها بود. در طول تحقیقات با سازمان هواپیمایی کشوری  از نزدیک همکاری کرده ایم و اکنون می‌توانیم تایید کنیم پلیس اتهام قتل را در این مورد رد می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------