اخبار ضدونقیض از موافقت با استعفای منزوی/ موسوی به استقلال برمی‌گردد؟



اخبار,اخبار ورزشی,منزوی
وزارت ورزش با استعفای کامران منزوی از هیات مدیره استقلال موافقت کرد و منزوی از ابتدای سال جدید سمتی در هیات مدیره نخواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، کامران منزوی، عضو هیات مدیره به همراه میرشاد ماجدی از دی ماه ٩٨ استعفای خود را به وزیر  ورزش داده بودند که در همان مقطع با استعفای ماجدی موافقت شد و استعفای منزوی طی سه روز گذشته مورد موافقت وزیر قرار گرفته و قرار است یک فعال اقتصادی و یک نماینده بانفوذ از شورای شهر تهران به جای ماجدی و منزوی منصوب شوند و از ابتدای سال ٩٩ بعنوان عضو جدید در جلسات هیات مدیره حاضر خواهند شد. 

 

احکام این دو عضو جدید برای تایید و امضای اعضای مجمع باشگاه شامل دو وزیر و یک معاون رییس جمهور ارسال شده است.

 

کامران منزوی: خدا از کسانی که بین خلیل زاده و موسوی اختلاف انداخت، نگذرد/ هر بازی که انجام می دهیم بدهکارتر می شویم

عضو هیات مدیره استقلال در گفت و گو با بانک ورزش گفت: قرارداد ما با یکی از اسپانسر ها تا سال ۱۴۰۲ است و نکته قابل توجه این که تورم این اسپانسر تا این سال ثابت مانده است. از زمانی هم که ما به باشگاه استقلال آمدیم یک ریال هم از این اسپانسر دریافتی نداشتیم. نرخ تورم همه ملت تغییر کرده و فقط برای این اسپانسر که باید به ما پول بدهد تغییر نکرده است. انگار نه انگار که نرخ تورم در ایران چند سال پیش ۴ در صد بود الان به ۴۱ در صد رسیده است. اگر آن ها با ما همکاری نکنند به زودی نام شان را اعلام می کنیم.

 

وی در ادامه در خصوص طلب های این باشگاه از سازمان لیگ گفت: همه از سازمان لیگ طلب دارند جز استقلال. ما نمی دانیم چرا هر چقدر که بازی می کنیم از بدهکاری مان کم که نمی شود هیچ، تازه به بدهی هایمان اضافه هم می شود. پس چرا استقلال بازی می کند؟ ما هر بازی که انجام می دهیم تازه بدهکار تر می شویم و خودمان هم سر در نمی آوریم که این چه حساب و کتابی است.

 

منزوی در ادامه افزود: اگر بازی های آسیایی در داخل ایران برگزار می شد بخشی از هزینه های ما کم می شد اما برگزاری بازی ها در خارج از کشور هزینه هایمان را چند برابر کرد. مگر ما تیم دولتی نیستیم چه کسی آمد به ما بگوید این کمک هزینه را بگیرید؟ 

 

وی اعلام کرد: هر روز صبح که بلند می شویم یک پرونده جدید برای ما می آید. فتح الله زاده بنده خدا هم از وقتی که آمده با این پرونده ها و شکایت ها مواجه شده و الان هم مریض است.  دیگر نمی دانیم چه کار کنیم؟ کمک های هواداران به باشگاه هم ۱۲۵ میلیون شد که هزینه اش به اندازه دو، سه سفر داخلی برای تیم است. استقلال هزینه دارد و اگر الان فکری به حال آن نشود ما به مشکلات بیشتری می خوریم. از طرفی در آمد نداریم و کلی بدهی داریم از سویی هم باید استقلال را ببندیم، بازیکن بگیریم. با این شرایط کار باشگاه خیلی سخت است. با همه این ها فتح الله زاده، خلیل زاده و دیگر دوستان دارند تلاش می کنند تا مشکلات حل شود‌.

 

منزوی در پایان گفت: خدا نگذرد از کسانی که بین خلیل زاده و موسوی اختلاف انداختند. این اختلاف ها کار ما را هم سخت تر کرد.

 

وی در خصوص استعفای خود اعلام کرد: بنده ۵ ماه است که استعفا داده ام و چند بار هم از وزیر ورزش خواسته ام که با استعفایم موافقت کنند.

 

موسوی به استقلال برمی‌گردد؟

به گزارش خبرورزشی، اگر چه عبدالرضا موسوی به نزدیکانش گفته که برنامه‌ای برای بازگشت به استقلال ندارد اما بعد از مصاحبه دیروز خلیل‌زاده و حمایت او از موسوی، این بحث مطرح شده که احتمالا به زودی کدورت‌های به وجود آمده بین موسوی و فتح‌الله‌زاده هم برطرف خواهد شد تا شرایط برای بازگشت موسوی به هیات مدیره استقلال مهیا شود.

 

هم چنین از رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و هواپیمایی وارش بعنوان دیگر شخصی که قرار است به هیئت مدیره استقلال اضافه شود نامبرده می شود.

 

تکذیب استعفای عضو هیات مدیره استقلال

باشگاه استقلال اعلام کرد: امروز خبری در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان با استعفای کامران منزوی از هیات مدیره استقلال موافقت نموده است.

 

این خبر در حالی انتشار یافته که دکتر علی فتح الله زاده در بستر بیماری است و امور باشگاه توسط دو عضو دیگر در حال پیگیری است و رئیس هیات مدیره که باید اولین نفری باشد که از این موضوع باخبر شود در بیخبری مطلق است و آن را تکذیب می‌نماید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------