اتهام بزرگ حسن روشن و خبرنگار معروف به فتح الله زاده: او زمین خوار است!



اخبار,اخبار ورزشی,اتهام زمین خواری به فتح الله زاده

هیوا یوسفی خبرنگار فعال در حوزه فوتبال با انتشار توئیتی نسبت به استعفای عجیب علی فتح اله زاده و ادعای ده سال پیش حسن روشن در خصوص کلاه برداری علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال پرده برداری کرد. سایت تماشاچی اعلام می کند، صحت و سقم ادعای حسن روشن بر عهده خود اوست.

 

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال، علی فتح الله زاده، سرپرست استقلال را به جعل مدرک ، کلاهبرداری و زمین خواری متهم کرد.

 

حسن روشن، بازیکن سابق استقلال تهران، در گفتگويی با شبکه خبر گفت : علی فتح الله زاده، به هیچ عنوان مدرک دکترا از دانشگاه بتفورد انگلیس ندارد و درباره این موضوع ، یا به مردم و سازمان تربیت بدنی دروغ گفته و یا مدرک جعلی برای خود فراهم کرده است.

 

وی در بیان علت اظهارات خود تصریح کرد: اگر فتح الله زاده این مدرک را دارد ، در مطبوعات به چاپ برساند و اگر این مدارک موجود است ، بگوید در چه مقطعی به انگلیس رفته و تا دکترا ، در دانشگاه بتفورد درس خوانده است.

 

روشن تاکید کرد: درباره فتح الله زاده حقیقت را گفتم ؛ از رفتن به زندان همچنین شکایت نمی ترسم ؛ چون کسی که دستش به جایی بند نیست ، شکایت می کند و شکایت هم نوعی احترام به قانون است و از احترام به قانون ، خوشحال می شود.

 

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال گفت: اظهارت فتح الله زاده در برنامه 90 ، نوعی دروغ و همچنین گول زدن مردم برای گرفتن پست و سمت است؛ چون با این دکترا می تواند از سرپرست به مدیر عامل تبدیل شود.

 

وی ادامه داد: فتح الله زاده برای ادامه کار ، صلاحیت ندارد ، چون به همه مردم و مسئولان دروغ گفته است.

 

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال ، درباره کمپ استقلال در کیاشهر گفت : شخصی به نام مهندس فروزنده، زمین زیادی را در کیاشهر به فتح الله زاده به صورت مجانی داد تا کمپ استقلال در آن تاسیس شود و زمین های اطراف این کمپ ، به واسطه این کار پر رونق شود؛ ولی فتح الله زاده زمین را به نام معاون خود موسوی زنوز کرد تا افزون بر این آنکه ردی از خود به جای نگذارد، با زمین خواری و کلاهبرداری ، این زمین عالی را از چنگ استقلال در آورد.

 

روشن افزود: این زمین متعلق به باشگاه است و اینکه فتح الله زاده این زمین مرغوب را برای خود بردارد، کلاه برداری از استقلال و مردم است و حاضرم این موضوع را ثابت کنم .

 

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال تصریح کرد: فتح الله زاده زمین خواری کرده است و باید زمین مورد نظر به نام باشگاه استقلال شود.

 

وی تصریح کرد : 15 سال قبل ، وقتی فتح الله زاده فرهاد مجیدی را به خارج ترانسفر کرد ، 200 هزار مارک از آقای خشایار محسنی مدیر تیم دی استردا گرفت ؛ ولی این مبلغ در حساب های استقلال درج نشده است و به هیچ عنوان مشخص نیست این پول کجا رفته است و فتح الله زاده باید درباره این پول توضیح دهد.

 

روشن تاکید کرد: خوشحال می شوم برای استقلال به زندان بروم و اگر ادعاهای خود را ثابت نکنم ، بهترین جا برای من پشت میله هاست.

 

وی افزود : قبول دارم فتح الله زاده سال هاست به باکو می رود و هزینه می کند تا مدرک بگیرد ، ولی در چه موقعی وی به انگلیس رفته و مدرک گرفته است . خیلی از دانشگاه های باکو ، مصر و لندن در ازای پول مدرک می دهند .

 

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: اگر وی مدرکی مبنی بر اینکه به لندن رفته است ، نداشته باشد ، نشان دهنده آن است که با پول مدرک خریده است .

 

وی گفت : این فرد 15 سال قبل ، با موتور ، آگهی پخش می کرد ، چطور ممکن است که در عرض این مدت، این همه ثروت جمع کرده باشد . البته استقلال همیشه بدهکار است و نمی دانم چطور این همه پول جمع کرده است.

اخبار,اخبار ورزشی,اتهام زمین خواری به فتح الله زاده

 

رجانیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------