بازداشت مردی که ویلموتس را به تیم ملی ایران آورد



اخبار,اخبار ورزشی,فالی رمضانی
فالی رمضانی، ایجنت بلژیکی که واسطه انتقال مارک ویلموتس به تیم ملی ایران بود، به اتهام دست داشتن در یک پرونده پولشویی از طریق انتقال های غیرواقعی، دستگیر شد.

به گزارش ورزش سه، براساس تحقیقاتی که پلیس اسپانیا انجام داد، مشخص شد که تعدادی از ایجنت های فوتبال از طریق باشگاه آپولون لیماسول قبرس، با بستن قراردادهای صوری برای بازیکنان، پولشویی می کردند.

 

با دنبال کردن رد پول ها، مشخص شد که این ایجنت ها بخشی از یک شبکه فعالیت های خلافکارانه بودند که در کشورهای مختلفی از جمله صربستان، قبرس و بلژیک، با بستن قراردادهای صوری، در باشگاه های مختلف نفوذ پیدا کرده بودند.

 

این پرونده از سال 2017 و بعد از اینکه دو ایجنت بازیکنان فوتبال، خانه ای گرانقیمت را در منطقه ثروتمندنشین در کالویا خریدند، باز شد. یکی از این دو نفر، فالی رمضانی بود که در انتقال ویلموتس به تیم ملی ایران نقش داشت. آنها با استفاده از قراردادهای صوری پیچیده، مالکیت واقعی این ملک را مخفی کرده بودند.

 

همچنین در ارتباط با پرونده فالی رمضانی، چهار نفر دیگر هم مورد بازپرسی قرار گرفتند: همسر او، یک دروازه بان سابق از یک تیم ملی، همسر این دروازه بان و نفر چهارم که مشخصات او ذکر نشد.

 

تحقیقات اکنون بر روی دوره ای تمرکز دارد که این دو ایجنت حداقل 10 میلیون یورو برای خرید خانه و کشتی تفریحی در مایورکا هزینه کردند.

 

حدود 100 نفر در حال کار بر روی این پرونده پولشویی در اسپانیا هستند؛ از جمله در مورد یک شرکت مشاوره مالیاتی در مالت و دیگر کشورها که به موکلانش کمک می کرد تا قوانین مالیاتی را دور بزنند.

 

فالی رمضانی کیست؟

فالی رمضانی که در سال 1963 در آلبانی به دنیا آمد، در برلین زندگی می کند و در این شهر کمپانی نقل و انتقالات بازیکن لیان اسپورتس را به همراه نیکلا دامیاناک تاسیس کرد. به گزارش اکونومیست، لیان اسپورتس دوازدهمین آژانس نقل و انتقالات بازیکن دنیا و پنجمین آژانس فوتبالی دنیاست.

 

آنها در مجموع از انتقال بازیکنان 49 میلیون یورو درآمد داشته اند و مجموع قراردادهایی که در آن مذاکره کرده اند، 500 میلیون یورو بوده است.

 

رمضانی علاقه چندانی به قرار داشتن زیر ذره بین رسانه ها ندارد و به همین دلیل، تمرکز اصلی اش را روی ستاره های جوان صرب، کروات، بوسنیایی و مقدونیه ای گذاشته و بیشتر با باشگاه های سری آ کار می کند. او در سال های اخیر رابطه نزدیکی با فیورنتینا داشته و بازیکنانی مانند یووتیچ، لیائیچ، ناستاسیچ، صفروویچ و والون بهرامی را به آنها داده است.

 

او همچنین مدیر برنامه میرالم پیانیچ است و در تابستان گذشته، واسط انتقال لوکا یوویچ به رئال مادرید بود. دیگر بازیکنانی که با لیان اسپورتس همکاری می کنند: مارکوس آلونسو، ایوان پریشیچ ، آنته ربیچ، چنگیز اوندر، نیکلا کالینیچ، سمیر هاندانوویچ.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------