کلوپ: بازیکن معمولی بودم، اما الان رئیسم



اخبار,اخبار ورزشی,کلوپ
سرمربی لیورپول با وجود آنکه یک بازیکن معمولی بود اما در دوران مربیگری به یکی از بهترین های فوتبال جهان تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، یورگن کلوپ با بوروسیا دورتموند توانست به قهرمانی در بوندسلیگا برسد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کند.

 

او در لیورپول هم نتایج درخشانی به دست آورده است و علاوه بر قهرمان کردن تیم در لیگ قهرمانان اروپا در آستانه قهرمان کردن تیمش در لیگ جزیره نیز قرار دارد.

 

کلوپ در گفت و گویی که با دیلی میل داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان  آورد. او ابتدا درباره بازیکنان لیورپول گفت: من به بازیکنان ایمان و اعتماد دارم. خیلی ساده است. آنها بسیار خوب و حرفه‌ای است و همین بهترین دلیل برای ایمان داشتن به آنها است. لیورپول در مسیر درستی گام برمی دارد و این بسیار خوشحال کننده است.

 

کلوپ درباره توقف بازی ها به خاطر کرونا گفت: فوتبال تنها یک بازی است و در شرایط کنونی هم نباید آن را جدی گرفت. مسائل زیادی در زندگی رخ می‌دهد و باید هم خوب بودن خود را حفظ کنید و با مشکلات به خوبی رفتار کنید و از این شرایط هم لذت ببرید.

 

او درباره تفاوت دوران مربیگری با فوتبال گفت: من یک بازیکن معمولی بودم. روشن بود که من بازیکن بزرگی نبودم اما مدت‌ها در فوتبال ماندم و جزئی از تیمم بودم. حتی وقتی هم که بازیکن بودم درباره بهتر شدن با بازیکنان و مربیان صحبت می‌کرم. الان من رئیس هستم و به بازیکنان می‌گویم که چه وقت باید بازی کرد و چه وقت تمرین کنیم و چه برنامه‌های داریم. من همه این تصمیم‌ها را می‌گیرم.

 

او ادامه داد: بارها به بازیکنان گفته‌ام که دوست آنها هستم اما شاید بهترین دوست‌شان نباشم. من کسی نیستم که همه چیز را می فهمد اما برای فهمیدن تلاش می‌کنم. من به مسائل بازیکنان توجه می‌کنم اما همه چیز را نمی دانم و چنین ادعایی هم ندارم. آنها هم همه چیز را درباره من، همسرم و فرزندانم می‌دانند. این بسیار مهم است که اطلاعاتی درباره کسانی که با آنها کار می‌کنید داشته باشید تا روحیات و انگیزه‌های آنها را به خوبی بدانید.

 

کلوپ در پایان گفت: از کجا آمده‌ای؟ آیا برای پول اینجا هستی؟ آیا اینجا هستی تا باعث افتخارت خانواده‌ات و کشورت شوی؟ بسیاری از مسائل وجود دارد که باید آنها را بفهمم و با بازیکنان درمیان بگذارم. می توان همواره با بازیکنان صحبت کرد و من چنین چیزی را همیشه انجام می دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------