آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

انصراف کانادا، بریتانیا و استرالیا از المپیک توکیو



اخبار,اخبار ورزشی,المپیک توکیو
کانادا و استرالیا از حضور در بازی‌های المپبک توکیو انصراف دادند و خواستار تعویق المپیک ۲۰۲۰ شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از cnn، هر دو کشور کانادا و استرالیا در بیانیه های جداگانه ای اعلام کردند که به دلیل خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، ورزشکاران خود را به بازی های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو اعزام نخواهند کرد.

 

کمیته های المپیک هر دو کشور همچنین خواستار تعویق این بازی ها تا سال ۲۰۲۱ هستند و اعلام کردند در صورتی در المپیک شرکت می کنند که بازی‌ها به تعویق بیفتد.

 

کمیته المپیک کانادا و کمیته پارالمپیک کانادا در بیانیه ای مشترک اعلام کرد: هیچ چیز مهمتر از سلامتی و ایمنی ورزشکاران و جامعه جهانی نیست. این فقط مربوط به سلامتی ورزشکاران نیست ، بلکه مربوط به بهداشت عمومی است.

 

هیئت اجرایی کمیته المپیک استرالیا نیز به اتفاق آرا موافقت کرد که با توجه به شرایطی کهدر سراسر جهان وجود دارد تیم المپیک استرالیا نمی تواند تشکیل شود.

 

 بریتانیا از المپیک توکیو ۲۰۲۰ انصراف داد

رئیس اتحادیه المپیک بریتانیا اعلام کرد با وضعیت موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا، بریتانیا در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، شیوع ویروس کرونا موجب لغو بسیاری از رویدادهای ورزشی شده است. در این بین، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده است چهار هفته مهلت می‌خواهد تا تصمیم نهایی را درباره لغو، تعویق یا ادامه بازی‌های المپیک توکیو اتخاذ کند.

 

بعد از آنکه استرالیا و کانادا اعلام کردند در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کنند، بریتانیا نیز به این جمع اضافه شد.

 

هوک رابرتسون رئیس اتحادیه المپیک بریتانیا گفت: به هیچ وجه با این شرایط در بازی‌های المپیک توکیو نخواهم بود. من هم معتقد هستم همانند استرالیا و کانادا در المپیک ۲۰۲۰ نخواهیم بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------