پیغام جدید استراماچونی برای مردم ایران



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال ضمن تبریک نوروز، به مردم ایران درباره ویروس کرونا توصیه‌هایی داشت.

به گزارش خبرورزشی، آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال که در بین کاندیداهای بهترین مربی سال ۹۸ فوتبال ایران در برنامه نوروز فوتبالی حضور دارد، در پیامی صحبت‌هایی را با مردم ایران انجام داد.

 

استراماچونی با ارسال ویدئویی برای نوروز فوتبالی خطاب به مردم ایران گفت: سلام، دوره عجیبی در دنیا است. یکی بحرانی‌ترین شرایط بعد از جنگ جهانی دوم در ایتالیا پیش آمده است. می‌خواهم برای ایران و تمام ایرانیان آرزوی موفقیت، شادی، خوشبختی و سلامتی در نوروز داشته باشم. نوروز را تبریک می‌گویم و امیدوارم ایران و ایتالیا و تمام دنیا با موفقیت از این شرایط سخت عبور کنند. می‌دانم اصلا کار راحتی نیست اما حدود ۲۰ روز است در قرنطینه‌ایم و در منازل حضور داریم. فکر می‌کنم باید به دستورالعمل‌های داده شده برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس توجه کنیم.

 

سرمربی پیشین تیم استقلال در ادامه بیان کرد: الان زمان صحبت درباره فوتبال نیست اما باید بگویم این فوتبال بود که ایران را به زندگی من وارد کرد. استقلال را هم همین فوتبال به زندگی‌ام آورد. من حالا از اینجا این پیام را برای تمام ایرانیان می‌فرستم و امیدوارم تمام اتفاقات مثبت برای همه رخ بدهد. برای تمام مردم، دوستانم در ایران و به خصوص استقلالی‌ها آرزوی سلامتی دارم.

 

استراماچونی در پایان پیامش هم گفت: قوی باشید، مراقب کودکان باشید و این شرایط را جدی بگیرید. من مطمئن هستم همه با هم از این شرایط سخت عبور می‌کنیم و در این مسابقه مهم پیروز می‌شویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------