کولاکوویچ: مشکلات مالی فدراسیون ایران و کرونا باعث پایان قراردادم شد



اخبار,اخبار ورزشی,کولاکوویچ
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان مشکلات مالی و شیوع ویروس کرونا را از مهمترین دلایل پایان همکاری‌اش با فدراسیون والیبال ایران برشمرد.

به گزارش تسنیم، ایگور کولاکوویچ، سرمربی فعلی تیم ملی والیبال ایران که در آستانه فسخ قرارداد با فدراسیون ایران قرار دارد در این مورد اظهار داشت: قرارداد چهار ساله من روز اول سپتامبر 2020 و بعد از المپیک، تمام می‌شد. تمایل من این بود که بعد از ایران به دنبال چالش جدیدی بروم و فعالیت باشگاهی در اروپا را دنبال کنم. 

 

کولاکوویچ ادامه داد: بعد از مسابقات انتخابی المپیک، ما برای فصل 2020 برنامه‌ریزی کردیم، اما فدراسیون جهانی به خاطر شیوع کرونا، لیگ ملت‌ها را به تعویق انداخت و چند روز قبل هم المپیک به سال 2021 موکول شد. در این شرایط هیچ مسابقه‌ای تا پایان قرارداد من پیش روی تیم ملی ایران نبود.

 

وی گفت: امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی ایران با من تماس گرفت و توضیح داد که فدراسیون ایران در شرایط سختی قرار دارد و بیماری کرونا هم اوضاع را خیلی سخت‌تر کرده و فدراسیون در این شرایط از نظر مالی با مشکلاتی مواجه شده است. سرپرست تیم ملی به من گفت که محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون از او خواسته است تا قرارداد من را به صورت توافقی فسخ کند.

 

سرمربی پیشین تیم ملی صربستان تصریح کرد: من هم البته با فسخ قرارداد موافقم، چون دلایل معقولی پشت آن است و از طرفی فدراسیون ایران می‌بایست به خاطر کاری که انجام نمی‌دهم به من دستمزد پرداخت کند. این یعنی من اخراج نشده‌ام و قرارداد ما نیز به پایان نرسیده است، پس باید راهی منطقی برای پایان قرارداد با توجه به شرایط موجود، پیدا کنیم.

 

کولاکوویچ در پایان گفت: اگر من اخراج شوم، فدراسیون ایران موظف است تا پایان قراردادم، همه مبالغ مورد توافق را پرداخت کند، ولی لازم است تأکید کنم که من روابط بسیار خوبی را با طرف ایرانی دارم و امیدوارم که همکاری ما به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

 

تیم ملی ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ به مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019، قهرمانی مردان آسیا و المپیک توکیو رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------