داداشیان رزمی‌کار، اسپانسر جدید استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,احمد سعادتمند و داداشیان
داداشیان با انتشار پست اینستاگرامی حضورش در استقلال را تایید کرد. او همچنین خود را به عنوان مدیر اقتصادی هلدینگ ملل و مالک تیم حرفه‌ای گلادیاتورهای ملل معرفی کرده است.

از باشگاه استقلال خبر رسیده است که داداشیان فرد متمول نزدیک به سعادتمند که قرار است یکی از اسپانسرهای باشگاه شود قرار است 100 میلیارد تومان به آبی‌ها پول تزریق کند. گفته می‌شود این مبلغ به زودی واریز خواهد شد.

 

داداشیان فرد، اسپانسر جنجالی استقلال کیست؟

به گزارش فرهیختگان آنلاین، چندی پیش خبر از حضور یک اسپانسر عجیب در استقلال داده و نوشتیم یک اسپانسر که در کشتی، بوکس و سایر رشته‌های رزمی به‌عنوان یک حامی مالی شناخته شده با قول اسپانسرینگ باشگاه استقلال، نظر سعادتمند را به خود جلب کرده و اگر اتفاقی نیفتد به زودی توسط هلدینگی که دارد به عنوان اسپانسر جدید باشگاه استقلال معرفی خواهد شد.

 

این فرد که داداشیان نام دارد امروز با انتشار  پست اینستاگرامی حضورش در استقلال را تایید کرد. او همچنین خود را به عنوان مدیر اقتصادی هلدینگ ملل و مالک تیم حرفه‌ای گلادیاتورهای ملل معرفی کرده است.

 

داداشیان اوایل اسفند گذشته نیز برای ۲ روز به‌عنوان مالک یک باشگاه لیگ دسته اولی انتخاب شد و کادر فنی را هم تغییر داد اما دقیقا ۲‌ روز بعد رسانه‌ها از انصراف وی برای مالکیت این تیم دسته اولی خبر دادند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,احمد سعادتمند و داداشیان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------