توتی: به باشگاه رم رفتن برایم مثل مرگ است!



اخبار,اخبار ورزشی,توتی
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم از دلایل خداحافظی تلخ با این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، دو سال قبل بود که فرانچسکو توتی وداعی احساسی با جالوروسی داشته و بعد از سالها درخشش از این باشگاه و دنیای فوتبال خداحافظی کرد. توتی مدتی نیز در کادر مدیریتی باشگاه مشغول به کار بود و بروز اختلاف با جیمز پالوتا، فرانکو بالدینی و دیگر اعضا باعث جدایی او شد. حالا توتی در گفت و گویی زنده در اینستاگرام فاش کرد حتی نمی تواند پایش را در باشگاه بگذارد و به این دلیل خیلی ناراحت است.

 

فرانچسکو توتی گفت: "من نمی خواستم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. وقتی از نظر فیزیکی در شرایط خوبی بودم، پس چرا باید خداحافظی می کردم؟ این طور نبود که من بخواهم تمام وقت بازی کرده یا سعی کنم هرکسی را مجبور کنم به من بازی بدهد.

 

من نمی خواستم وقتم را در رم تلف کنم، بنابراین بهتر بود که بازنشسته شوم تا اینکه برای یک سال دیگر بازی کردن به تیم دیگری بروم. من احمق نیستم، 10 سال سن ندارم، اما اگر از نظر جسمی و روحی در سطح خوبی باشم، در طول تمرین متوجه می شوم که هنوز می توانم مثمر ثمر باشم.

 

من از حضور در رختکن خوشحال بوده و می توانستم به کادر فنی در لحظات دشوار کمک کرده و با بازیکنان جوان تر نیز کار کرده تا تجربیاتم را انتقال دهم. هر وقت من از نیمکت به میدان می آمدم، حاضران در استادیوم هیجان زده می شدند و آن فضا به همه کمک می کرد.

 

هر چیزی پایانی دارد و من خنگ نیستم، اما مشکل این بود که برخی به من گفتند که این تصمیم خودم است و در ادامه من را به سمت در خروج سوق می دادند. من ناراحت شدم، زیرا من را از رم بیرون کردند.

 

تا زمانی که اوضاع به این شکل باشد، من پایم را در باشگاه نمی گذارم. هر وقت کریستیان را به تمرین می برم بیرون از در باشگاه مانم. بعضی اوقات من در اتومبیل نشسته و بغض می کنم که بعد از 30 سال، حالا حتی نمی توانم پایم را به آنجا بگذارم.

 

من از رم جدا شدم، اما هنوز آنجا دوستان خوبی دارم و آنها برای سلام کردن به بیرون از باشگاه می آیند. هر چند وقت یک بار پسرم از من می خواهد که برای تماشای بازی او بیایم، اما من نمی توانم این کار را انجام دهم زیرا این کار من را ناراحت کرده و به مرز مردن می رساند."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------