پرسپولیس استوکس را اخراج کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,آنتونی استوکس
نشریه سان انگلیس در گزارشی ادعا کرد آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است.

به گزارش ایسنا، آنتونی استوکس مهاجم جنجالی و ایرلندی که با قراردادی ۶ ماهه به این تیم پیوسته بود، کم کم به پایان قرارداد خود با پرسپولیس نزدیک می‌شود. نشریه سان انگلیس امروز به یکی از پرونده‌های جنجالی این بازیکن پرداخت.

 

استوکس در سال ۲۰۱۳ با یک خواننده محلی دچار درگیری می‌شود و به دلیل دعوای فیزیکی و آسیب رساندن به او از طرف دادگاه مجبور به پرداخت ۲۳۰ هزار یورو شد ولی تاکنون این جریمه را پرداخت نکرده است. شاکی پرونده نیز روز گذشته اعلام کرد استوکس به جای پرداخت این محرومیت ۵۰ هزار یورو به سرویس سلامت بریتانیا که به خاطر شیوع کرونا در شرایط سختی به سر می‌برند پرداخت کند و در این صورت رضایت خواهد داد تا پرونده مختومه شود.

 

در پایان این گزارش نوشته شده است که استوکس در ماه مارس بعد از اخراج از طرف باشگاه پرسپولیس به ایرلند بازگشت و قرارداد خود را نقض کرده است که این خبر اشتباه است و ممکن است نشریه سان یا افرادی که به این رسانه چنین خبری را دادند اشتباه کرده باشند.

 

قرارداد استوکس با پرسپولیس در ماه ژوئن به پایان می‌رسد ولی فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبال از جمله رقابت‌های فوتبال در ایران، استوکس نیز در کشور خود حضور دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,آنتونی استوکس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------