چراغ سبز مامه تیام برای بازگشت به استقلال/ زمین اختصاصی آبی پوشان در هاله‌ای از ابهام



اخبار,اخبار ورزشی,مامه تیام
مامه تیام مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به این تیم ابراز تمایل کرده است!

به گزارش مهر، یکی از بهترین خریدهای خارجی تیم استقلال در همه سالهای گذشته بدون اغراق مامه تیام، مهاجم توانمندی بود که گرچه دوران حضورش در این تیم کوتاه بود، اما همین مدت زمان کوتاه کافی بود تا او عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه را از آن خود کرده و بدل به یکی از محبوب ترین های این تیم نزد هواداران شود.

 

گرچه شیخ دیاباته مهاجم بلند قامتی که در این فصل در پیشانی خط حمله آبی پوشان خوش درخشید توانست تا حد زیادی جای خالی تیام را پر کند، اما حتی با ادامه حضور شیخ گلزن، باز هم خبر بازگشت تیام می تواند خبر بسیار خوبی برای آبی پوشان باشد.

 

پس از انتشار استوری معنا دار مامه تیام با پیراهن استقلال که منجر به ایجاد یک جو رسانه‌ای در خصوص او شد، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد افراد نزدیک به این بازیکن ابراز تمایل او را نسبت به بازگشت اعلام کرده‌اند تا در صورت فراهم شدن شرایط ماشین گلزنی سابق آبی پوشان بار دیگر به این تیم بازگردد. 

 

زمین اختصاصی استقلال در هاله‌ای از ابهام

ایسنا نوشت: باشگاه استقلال دیروز (یکشنبه)، اعلام کرد با قراردادی زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی به مدت یک فصل به صورت انحصاری به اجاره این باشگاه درآمد.

 

این در حالی است که باشگاه سرخ پوشان پاکدشت مدت‌هاست در زمین تمرین شماره ۲ آزادی تمرین می‌کند و قبل از استقلال زمین را در اختیار داشت.

 

در جلسه‌ای که مسئولان ورزشگاه آزادی با باشگاه سرخ پوشان پاکدشت داشته‌اند، تضمین داده شده که این باشگاه پاکدشتی در زمین شماره ۲ آزادی تمرین خواهد کرد.

 

با وجود این مساله، انحصاری بودن زمین شماره ۲ آزادی برای استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید مسئولان باشگاه استقلال برای این اتفاقی چه واکنشی خواهند داشت.

 

تاکید سعادتمند بر انحصاری بودن زمین شماره ۲ آزادی

در پی اعلام باشگاه استقلال مبنی بر انحصاری بودن زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برای این تیم، باشگاه سرخ پوشان پاکدشت اعلام کرده است که مجموعه آزادی این تضمین را داده است که این تیم پاکدشتی می تواند در زمین شماره ۲ آزادی تمرین کند.

 

در این رابطه احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت وگو با ایسنا، اظهار  کرد: درباره این مساله پیمانکار و طرف قرارداد توضیحاتی را ارائه می‌دهند. زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی انحصاری برای باشگاه استقلال است.

 

با توجه به صحبت های سعادتمند، باید دید واکنش باشگاه سرخ پوشان پاکدشت چه خواهد بود و با توجه به قولی که مجموعه آزادی به این تیم داده است، آیا سرخ پوشان پاکدشت وقوع چنین اتفاقی را قبول می‌کنند یا خیر. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------