عمران زاده: در تیم‌‎های محلات هم فیش قلابی به بازیکن نمی‎‌دهند



اخبار,اخبار ورزشی,حنیف عمران زاده
پیشکسوت تیم استقلال تهران گفت: فرشید حرف حق را زده است، حرف حق به نظرم یک مقدار فشار آمده است. فرشید هم بازیکن این تیم بوده و حرفش را زده است ولی اینکه به کمیته انضباطی دعوت شده است خنده دار است.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران زاده، مربی تیم نساجی مازندران که در محل ساختمان باشگاه استقلال حاضر شده بود در این خصوص به خبرنگاران گفت: من کار خاصی نداشتم، آقای اشکان، یکی از رفقای من درباشگاه استقلال برای تیک آبی باشگاه در اینستاگرام اقدام می‌کرد، یک کار مهمی با آن داشتم و به همین خاطر اینجا هستم، ما خیلی وقت است که با باشگاه کاری نداریم. 

 

بازیکن سابق استقلال درخصوص اینکه باشگاه نتوانسته به تعهداتش نسبت به بازیکنان عمل کند، گفت: خدایی چه بگویم؟ وضع باشگاه که از ابتدا که آقای فتحی مدیرعامل بود تا همین امروز مشخص است. در تاریخ باشگاه استقلال چنین مدیریتی وجود نداشته است. حالا خیلی هم جالب است که آقای سعادتمند آمده است، حالا امیدوارم که موفق باشد ولی همیشه توی ذهن من این سوال است که چند روزه پیش آمده و جوابی هم نشنیدم. اما ایشان که ابتدای فصل رئیس هیات مدیره بوده‌اند چرا آن زمان آمدند و بعد از مدتی رفتند که هیات مدیره ما هم بعد از 5 ماه یک عضو کمتر داشته باشد.

 

او ادامه داد: شما اگر می‌خواستید کاری انجام بدهید همان ابتدای فصل که رئیس هیات مدیره بودید انجام می‌دادید. الان آمده‌اید که چه کار کنید؟ آن از اتفاق فیش جعلی که برای بازیکنان فرستاده‌اند، اصلا امکان ندارد، آدم خنده‌اش می‌گیرد، مگر چنین چیزی می‌شود؟ حتی در تیم‌های محلاتی هم چنین اتفاقاتی نمی‌افتد که برای بازیکن خارجی فیش قلابی بفرستند. 

 

عمران زاده در واکنش به ملاقات سعادتمند بازیگران کمدی و اینکه آیا از دعوت نشدن بازیکنان امثال خودش ناراحت است یا خیر گفت: نه اصلا. پیشکسوتان آمدند تا حتی بازیگرانی که آمدند بازیگرانی بودند که... به هر حال یک نوعی روحیه برای بازیکنان، مسئولان یا هواداران می‌شود اما اتفاقاتی افتاده است که قشنگ نیست. به نظرم قشنگ بود که ابتدا بازیکنان در جلسه حضور داشته باشند هر چند که پیشکسوتان هم آمدند امیدوارم که بتوانند کمک کنند.

 

عمران زاده در واکنش به احضار اسماعیلی به کمیته انضباطی گفت: فرشید حرف حق را زده است، حرف حق به نظرم یک مقدار فشار آمده است. فرشید هم بازیکن این تیم بوده و حرفش را زده است ولی اینکه به کمیته انضباطی دعوت شده است خنده دار است.

 

شما اگر در تیم استقلال بودید با این وضعیت چه واکنشی نشان می‌دادید؟ عمران زاده در پاسخ به این سوال گفت: خب اینطور که ما شنیده‌ایم پول اسپانسر را هم به مدت دو سال آینده پیش خور شده است یعنی پولی در باشگاه نیست. شما تصور کنید که شخصی مانند علی فتح الله زاده پس از این همه مدتی که مانده بود تا دوباره به باشگاه استقلال بیاید مشخص است که وضعیت فاجعه است و حاج آقا با این وضعیت و اسم فلنگ را بست!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------