آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

دیاباته؛ آقای گل واقعی لیگ برتر!



اخبار,اخبار ورزشی,دیاباته
دیاباته می‌توانست حالا آقای گل لیگ برتر باشد، اما بدشانسی و مصدومیت‌های متوالی به او این اجازه را نداد.

به گزارش خبرورزشی، شیخ در تنها ۸۱۶ دقیقاً از بازی‌های این فصل استقلال در لیگ برتر حضور داشته و رفت و برگشت حضور در دربی تهران را از دست داد.

 

دیاباته از ۱۸۰۰ دقیقه ممکن در ۸۱۶ دقیقه به میدان رفته که این یعنی بازی در تنها ۴۵,۳ درصد بازی‌های آبی‌پوشان در لیگ برتر که اگر آمار شیخ را به صددرصد حضور در بازی‌ها برسانیم، تعداد گل‌های او به ۱۷ می‌رسد. مهاجمی که با میانگین گلزنی هر ۱۰۲ دقیقه یک گل بهترین عملکرد را بین بازیکنان لیگ برتر دارد.

 

عیسی آل‌کثیر آقای گل لیگ برتر با گلزنی در هر ۱۳۴ دقیقه یک بار بهترین عملکرد را بعد از دیاباته داشته است. بزرگ‌ترین ایراد شیخ، اما مصدومیت‌های متوالی او است. دیاباته در لیگ فرانسه هم زیاد مصدوم می‌شد و این فصل هم در استقلال نیمی از بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است. فرهاد مجیدی قبل از نشستن روی نیمکت استقلال این موضوع را خیلی زود درک کرد و با خرید ارسلان مطهری جای خالی بازی‌های یکی در میان دیاباته را پر کرد، چون شیخ برای مجیدی در لیگ فقط ۲۰ دقیقه بازی کرده و اصلاً به کار فرهاد در لیگ برتر نیامد.

 

اگر قرار است این مهاجم اهل مالی فصل بعد هم در استقلال بماند، باید سرمربی وقت استقلال برنامه ویژه تمرینی برای دیاباته در نظر بگیرد و او را تحت نظارت کادر پزشکی قرار دهد وگرنه دیاباته همیشه مصدوم خواهد بود. با تمریناتی که استراماچونی پیش از شروع فصل برای دیاباته در نظر گرفت، او را با تمرینات اختصاصی به دیگر بازیکنان رساند و سعی کرد از او در بازی‌های بیشتری استفاده کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------