استراماچونی: پیوند من با ایران فراتر از فوتبال است



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
«آندره‌آ استراماچونی» با اشاره به دوران حضور در ایران در کسوت سرمربی استقلال تهران گفت: پیوند من با ایران فراتر از فوتبال است.

به گزارش ایرنا، شبکه اسکای اسپورت گفت‌وگوی خود را با استراماچونی  این‌گونه آغاز می‌کند: همه چیز از اینتر میلان شروع شد، سپس اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتا پراگ و سپس تجربه ایران با استقلال؛ تجربه‌ای که استراماچونی در مقاطع مختلف نسبت به آن واکنش نشان داده است.

 

استرا بار دیگر با اشاره به آن روزها گفت: ایران ماجراجویی زیبا و باورنکردنی بود. تا همیشه از آنان سپاسگذارم؛ پیوندی که در این ۶ ماه شکل گرفت بی شک فراتر از فوتبال است.

 

استراماچونی در خصوص دوران حضور در اینتر و پیروزی برابر یوونتوس گفت: فتح تورین ستودنی بود؛ یوونتوس ارتشی بود که بدون نقطه ضعف فوتبال بازی می‌کرد. تنها قهرمانان می‌توانند این‌طور برنده شوند؛ بی‌رحمانه بازی کردیم. به یاد دارم در آن بازی دستم شکست؛ وقتی گل خوردیم فکر کردم ۶ بر صفر خواهیم باخت چون حتی در آن برهه هم با سه مهاجم بازی می‌کردیم. در آن دیدار همه شریک بودند و تاثیرگذار؛ یک پیروزی به سبک اینتر.

 

سرمربی سابق باشگاه استقلال درباره دلایل خروجش از اینتر گفت: عوامل زیادی دخیل بود. مصدومان زیاد اعتماد به نفس ‌ما را از بین برد چون کسانی که از دست دادیم بازیکنان کلیدی ما بودند. ساموئل، رانوچیا و خوان ژسوس؛ انتقال اشنایدر هم مزید بر علت شد تا ما با سیستم ۳-۴-۳ بازی کنیم. ابتدا ساموئل مصدوم شد و بعد استانکوویچ، میلیتو، کیوو و زانتی پشت سر او مصدوم شدند. تصور نمی‌کنم  زانتی تا قبل از آن اصلا مصدومیت را تجربه کرده بود. به هرحال تقدیر و سرنوشت این بود. یک تراژدی واقعی برای یک سرمربی جوان. آنها ستون‌های تیم بودند که مرا در مسیر حمایت می‌کردند؛ سپس اخبار فروش باشگاه یک زمین لرزه واقعی به وجود آورد.

 

آینده، استراماچونی را به شکلی فزاینده به سمت ایران سوق می‌دهد؛ جایی که می‌تواند تیم ملی این کشور را هدایت کند اما بازگشت به ایتالیا طبیعتا وی را خوشحال‌تر خواهد کرد و در واقع تمایل وی «هدایت یک تیم جوان، پروژه‌ای جذاب است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------