لیگ برتر فقط در شهرهای سفید کرونا



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات لیگ برتر فوتبال
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌ها را تنها در شهرهای وضعیت سفید کرونا برگزار می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، سهیل مهدی درباره نحوه برگزاری تمرینات تیم‌های لیگ برتر اظهار کرد: در فاز اول فقط در برگزاری بحث تمرین تیم‌ها و آماده‌سازی باشگاه‌ها می‌رویم.

 

او درباره وضعیت نامشخص تمام لیگ‌های کشوری عنوان کرد: بحث اصلی ما به طور کلی موضوع سقوط و صعود تیم‌ها است. تنها به لیگ برتر نگاه نمی‌کنیم چون تمام تیم‌ها در همه لیگ‌های کشور منتظر تصمیم‌گیری ما هستند.

 

مسؤول برگزاری مسابقات در خصوص اینکه از قول او عنوان شده بود فقط مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود، ابراز کرد: برنامه ما برای همه لیگ‌های فوتبال در ایران است و این موضوع که از قول بنده شایعه شده فقط لیگ برتر برگزار می‌شود را تکذیب می‌کنم.

 

مهدی یادآور شد: دوره شیوع و مشخص شدن ویروس در یک انسان، ۱۴ روزه است. ما در طول حداقل یک ماهی که تیم‌ها بدنسازی می‌کنند، دو دوره کنترل و تست مستمر کرونا را خواهیم داشت و ان‌شاالله تا آن زمان فکر می‌کنم خیلی از شهرها وضعیت‌شان تغییر می‌کند.

 

او در مورد برگزاری دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال و همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شرایط شهرهایی مثل تهران و اهواز از نظر مبتلایان به کرونا تغییر نکرد و همچنان در وضعیت قرمز ماند، به چه شکل بازی‌ها را برگزار می‌کنند، ابراز کرد: اگر وضعیت شهرها تغییری نداشت، قاعدتا مسابقات را در شهرهای بی‌طرف برگزار می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------