گزارش کامل اولین تمرین استقلال پس از ۷۷ روز



اخبار,اخبار ورزشی,تمرین تیم استقلال
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال جدید بعد از وقفه‌ای ۷۷ روزه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد که این اولین تمرین این تیم بعد از تعطیلی بلند مدت بود.

 

پیش از آغاز تمرین، پیمانکاران حفظ و نگهداری زمین به ضد عفونی کامل رختکن، فنس‌ها و کلیه محوطه تمرین پرداختند.

 

دکتر نوروزی، معاون ورزشی به همراه دکتر ستوده و سایر عوامل تیم پزشکی بر کلیه مراحل ضد عفونی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمرین آبی پوشان نظارت کامل داشتند.

 

احمد سعادتمند، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال پیش از شروع تمرین روز جمعه آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. او در صحبت‌هایش از کادرفنی و بازیکنان خواست تا آرامش و همدلی خود را حفظ کنند و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ آرزوی موفقیت کرد.

 

نصرالله عبداللهی، مشاور مدیرعامل تیم استقلال هم امروز در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و پیش از شروع تمرین، احمد سعادتمند ضمن صحبت درباره این پیشکسوت استقلال به بازیکنان گفت: البته آقای عبداللهی نیازی به معرفی بنده ندارند و این بنده هستم که آقای عبداللهی باید او را معرفی کند. در کل ایشان نماینده بنده در کنار شما بازیکنان و کادرفنی هستند و بنده از ایشان خواستم بنا به تجربه و درایت‌شان به ما کمک کنند که خوشبختانه این مهم را قبول کردند. امیدوارم که بتوانیم از وجود ایشان در کنار خود بهره کافی را ببریم.

 

تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران و استقلال، مرحوم ناصر حجازی و از ساعت ۱۱:۱۰ آغاز شد.

 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از دویدن و گرم کردن بدن‌های خود، به پاسکاری ساده در چهار گروه و در اواسط آن به کارهای سرعتی مشغول شدند.

 

داریوش شجاعیان که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، در این تمرینات حضور داشت و همراه بازیکنان دیگر تیم، مشغول تمرین بود.

 

غایبان این تمرین، شیخ دیاباته، هرویه میلیچ، محمد دانشگر و علی دشتی بودند. قرار است دشتی فردا (شنبه) به تمرینات اضافه می‌شود و دانشگر بعد از تست کرونا، احتمالا از یک‌شنبه به تمرینات اضافه می‌شود.

 

بخش دوم تمرین امروز آبی‌ها رقابت تیمی در قالب دو گروه برای حفظ توپ در نیمه زمین بود. بخش سوم این تمرین را هم فوتبال درون تیمی تشکیل داد.

 

در تمرین امروز (جمعه)، دروازه‌بانان استقلال به صورت جداگانه زیر نظر غلامپور تمرین کردند.

 

در پایان این تمرین، بازیکنان زیر نظر ربانی به سرد کردن بدن‌های خود مشغول شدند و در این زمان فرهاد مجیدی به بیان رعایت نکاتی جهت کمتر شدن احتمال مصدومیت بازیکنان اشاره کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------