حذف داوران پشت دروازه در لیگ برتر/ قانون 5 تعویض اجرا می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,داوران لیگ برتر
در جلسه امروز کمیته‌ها و دپارتمان‌های مختلف فدراسیون فوتبال با دبیرکل این فدراسیون، قانون ۵ تعویض در هر بازی لیگ برتر و جام حذفی تصویب و قرار شد به سازمان لیگ ابلاغ شود.

به گزارش ایسنا، امروز (چهارشنبه) جلسه کمیته‌ها و دپارتمان‌های مختلف فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد که این جلسه خروجی های مهمی از جمله تصویب ۵ تعویض در ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم بود و قرار است این مصوبه به سازمان لیگ ابلاغ شود.

 

از دیگر مصوبات این جلسه، استفاده از داوران کمتر و کاهش ۶ به ۴ داور در هر بازی بود که این تصمیم به دلیل شیوع ویروس کرونا گرفته شده است تا افراد کمتری مجبور باشند به زمین فوتبال بیایند. با این تصمیم دیگر شاهد داوران پشت دروازه‌ در بازی‌های لیگ برتر نخواهیم بود.

 

همچنین قرار است یک هفته پیش از آغاز دوباره لیگ برتر کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای داوران لیگ برتری برگزار شود و آمادگی جسمانی آن‌ها نیز بررسی شود. پس از این قرار شد با نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به مهرداد خلیلیان، رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی، هماهنگی برای گرفتن تست کرونا از داوران در شهرهای مختلف انجام شود. در خصوص هزینه‌های این تست اگر فدراسیون پزشکی ورزشی با فدراسیون فوتبال همکاری نکند، هزینه‌های آن از هیات‌های استانی گرفته خواهد شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------