پیروزی مس سونگون برابر گیتی‌پسند/ تبریزی‌ها در یک قدمی قهرمانی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال
دیدار رفت فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال با برتری تیم تبریزی در اصفهان به پایان رسید تا شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر از رقیبش شود.

به گزارش مهر، دیدار رفت دیدار فینال لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد که این دیدار بدون تماشاگر در نهایت با برتری ۴ بر ۳ تیم مس سونگون به پایان رسید.

 

جدال دو تیم در شرایطی آغاز شد که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تماشاگری در سالن حضور نداشت اما سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در محل برگزاری بازی، عملکرد بازیکنان دو تیم را زیر نظر گرفت. 

 

مس سونگون در شرایطی این دیدار را آغاز کرد که علیرضا صمیمی گلر ملی پوش خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت. گیتی پسند هم علی اصغر حسن زاده را به دلیل محرومیت به همراه نداشت. 

 

بازی پربرخورد دو تیم در نیمه اول با برتری ۲ بر یک مس سونگون خاتمه یافت. فرهاد فخیم دو گل این نیمه برای مس را وارد دروازه میزبان کرد. البته فخیم یک ضربه پنالتی را هم هدر داد. در دو دقیقه مانده به پایان بازی گیتی پسند از روی نقطه پنالتی توسط حمید احمدی به گل تساوی رسید اما در ثانیه های پایانی روی اشتباه بازیکنان گیتی پسند، این فخیم بود که گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

 

نیمه دوم با حملات گیتی پسند پیگیری شد و این تیم تلاش زیادی کرد تا به گل تساوی دست پیدا کند اما بازی منطقی مسی ها این اجازه را به آنها نداد و این تیم تبریزی بود که در ۵ دقیقه مانده به پایان بازی توانست سعید تقی زاده به گل سوم دست پیدا کند.

 

در حالی که تیم گیتی پسند با پنج بازیکن تلاش می کرد گل های خورده را جبران کند این فرهاد فخیم بود که از خالی بودن دروازه استفاده کرد و بازی را ۴ بر یک کرد اما در کمتر از سه دقیقه مانده به پایان بازی مرتضی عزتی گل دوم را برای گیتی پسند به ثمر رساند تا سه دقیقه پایانی جذابیت بالایی پیدا کند.

 

سعید احمد عباسی در یک ۹۰ ثانیه مانده به پایان بازی یک گل دیگر برای گیتی پسند به ثمر رساند تا فاصله به کمترین حد خود برسد اما در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۳ مس سونگون به پایان رسید.

 

دیدار برگشت فینال روز ۶ تیر به میزبانی مس در تبریز برگزار می شود. در صورت تساوی در دو دیدار رفت و برگشت، دیدار سوم به میزبانی کرمان به عنوان یک زمین بیطرف در تاریخ ۹ تیر برگزار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------