باشگاه استقلال تهدید به انصراف از لیگ کرد!/ سهیل مهدی: نامه‌ای دریافت نکردیم



اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال
در پی اتفاقات دیدار روز گذشته فولادخوزستان و استقلال تهران که با شکست شاگردان فرهاد مجیدی همراه شد، بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرده است.

به گزارش ورزش سه، جنجال های دیدار دو تیم استقلال و فولادخوزستان همچنان ادامه دارد و حالا باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای قضاوت سیدمهدی سیدعلی را در شکست خود دخیل می‌داند و ضمن اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه، تهدید کرده در صورت تکرار اتفاقاتی که در دیدار برابر فولادخوزستان رخ داد، از لیگ برتر انصراف خواهد داد.

 

متن بیانیه باشگاه استقلال به شرح زیر است:
« بعد از حدود ۴ ماه تعطیلی مسابقات، روز گذشته میلیون‌ها علاقمند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می‌کردند اما آنچه که آن‌ها از پای تصاویر بی کیفیت  مشاهده کردند، یک داوری عصبی  بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت‌های یک طرفه‌اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد.


هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به صورت آهسته پخش نشد ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به دنبال اضافه شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی مواجه شد. به عبارت ساده‌تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می‌دید، علی کریمی اخراج نمی‌شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت‌گیرانه کریمی را به دنبال داشت.


این اتفاقات درحالی رخ داده که مشابه صحنه‌های رخ داده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم‌ها هیچگاه با چنین جریمه‌هایی همراه نبوده و ظاهرا استانداردهای دوگانه‌ای برای استقلال وجود دارد.


اشتباهات داوری در این فصل بارها و بارها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است.


باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری‌ها اعلام می‌کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخوردهای دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف خواهد داد.»

 

واکنش مسوول کمیته لیگ‌برتر به کناره‌گیری استقلال

سهیل مهدی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در واکنش به بیانیه استقلال گفته: اخبار رسانه‌ای گمانه‌زنی است و هنوز چنین به دست ما نرسیده است. خودم صبح از اهواز آمدم و تا ظهر که در دفتر حضور داشتم هیچ نامه‌ای دریافت نداشته‌ام.

 

مهدی درباره اینکه این نامه در سایت رسمی باشگاه منتشر شده گفت: امیدوارم استقلال و هواداران مثل دیگر تیم ها گرم کننده تنور رقابت‌ها هستند و باعث رونق فوتبال کشور هستند و ما امیدواریم همه تیم‌ها با شوق و در کنار هواداران وارد مسابقات شوند و بتوانیم آنها را ببینیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------