حرکت پرسپولیس به سمت قهرمانی با پیکان/ صعود شهر خودرو به رده دوم با شکست ذوب‌آهن



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و پیکان
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع امشب خود مقابل پیکان تهران در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران ساعت ۲۱ امشب در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز شد که این بازی با برد سه بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

 

علی علیپور (۲۲)، مهدی عبدی (۷۶ و ۸۴) برای پرسپولیس و شهریار مقانلو (۸۶-پنالتی) برای پیکان گلزنی کردند.

 

دو تیم در حالی پس از چهارماه تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا بازی رسمی برگزار کردند که شیوع بیماری کرونا باعث عدم حضور تماشاگران در این بازی شده بود.

 

خودروسازان که برای باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند بازی را تهاجمی آغاز کردند خیلی زود اسیر پاس های کوتاه و بلند سرخپوشان شدند تا بدترین خط دفاعی لیگ برتر چاره ای جز دفاع در مقابل صدرنشین فعلی این مسابقات نداشته باشند.

 

تاکتیک های یحیی گل محمدی که نشان می داد دنبال حملات پردامنه با تعداد بازیکن بالاست بالاخره در دقیقه ۲۲ با سانتر دقیق سیامک نعمتی و ضربه سر علی علیپور نتیجه داد تا گل اول این بازی وارد دروازه وحید شیخ ویسی در پیکان شود.

 

پس ازاین گل نیز بازیکنان هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند تا گل های دیگری را در ۴۵ دقیقه ابتدایی به ثمر برسانند. اما تلاش آنها بخصوص پیکانی ها بی نتیجه ماند تا این بازی با تک گل علیپور در نیمه اول به اتمام برسد.

 

همچنین وحید امیری بازیکن پرسپولیس دردقیقه ۳۱ این دیدار دچار مصدومیت شد تا مهدی عبدی جای او را در این تیم بگیرد.

 

نیمه دوم با حملات همه جانبه پیکانی ها آغاز شد تا خودروسازان بتوانند نتیجه را جبران کنند اما این تیم بارها توسط هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس غافلگیر شد تا مهدی عبدی با دو گلی که زد تبدیل به ذخیره طلایی سرخپوشان شده و برد سه امتیازی دیگری را برای این تیم رقم بزند.

 

ویسی که دوست نداشت تیمش بازنده باشد بازی تهاجمی خود را ادامه داد و توانست در دقیقه ۸۶ یکی از گل های خورده را توسط شهریار مقانلو از روی نقطه پنالتی جبران کند.

 

پرسپولیس با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد تا به یکه تازی خود در صدر جدول رقابت های لیگ برتر ادامه داده و یک گام دیگر به پوکر قهرمانی و ثبت رکوردی تاریخی نزدیک شود.

 

پیکان نیز با ثبت بیش از ۴۰ گل خورده تا پایان هفته بیست و دوم رکورد عجیبی را در این امر از خود ثبت کرد و همچنان با ۱۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

دهمین باخت ذوب‌آهن با یک پنالتی هدر رفته/ شهر خودرو به رده دوم رسید

 در دومین بازی هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شهر خودرو مشهد و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه امام‌ رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با با برتری 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

 

گل‌های این بازی را سعید صادقی (دوبار) در دقایق 6 و 62 برای شهر خودرو و مارکوویچ در دقیقه 42 برای ذوب گلزنی کردند. ذوبی‌ها در دقیقه 21 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که دانیال اسماعیلی‌فر این پنالتی را زد اما توسط سید مهدی رحمتی دفع شد.

 

قضاوت این بازی برعهده رضا کرمانشاهی بود که این داور به محمدعلی فرامرزی و محمد قاضی از شهرخودرو کارت زرد نشان داد.

 

دهمین باخت فصل ذوب‌آهن در حالی رقم خورد که به تازگی بوناچیچ را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. در آن سوی میدان شهر خودرو با این پیروزی شیرین 38 امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول رسید.

 

تراکتور در خانه برابر نساجی شکست خورد

سرخپوشان تبریزی که یکی از شانس های قهرمانی در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بودند، در بیست و دومین دیدار خود شامگاه امروز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نساجی مازندران رفتند. 

 

در این دیدار تیم فوتبال تراکتور خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه ۳ دروازه اش را به روی تیم مهمان باز شده دید. حسین زامهران موفق شد این گل زودهنگام را برای تیم نساجی وارد دروازه تیم تراکتور کند. 

 

در نیمه دوم شاگردان ساکت الهامی تلاش زیادی کردند تا بتوانند این گل خورده را جبران کنند اما این تلاش ها ثمری نداشت و سرخپوشان تبریز با قبول این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماندند و شانس خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی را کاهش دادند. 

 

شاهین پیروزی را از چنگال نفت درآورد/ صنعت نفت برابر پارس پیروز شد

دو دیدار باقی مانده روز نخست هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه برگزار شد و طی آن تیم های شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند و صنعت نفت برابر پارس جنوبی با دو گل به برتری رسید. 

 

در بوشهر تیم شاهین میزبان نفت مسجدسلیمان بود و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود در وقت های اضافه موفق شد گل خورده را جبران کند و در نهایت با تساوی ۲ به ۲ کارش را تمام کند. سجاد جعفری(۱۷) و عمادمیرجوان(۸۱) برای نفت گل زدند و ابوالفضل رزاق پور(۵۶) و امین مشایخ(۹۲) برای شاهین گلزنی کردند. 

 

در دیگر دیدار تیم فوتبال صنعت نفت ۲ بر صفر پارس جنوبی جم را شکست داد. در این دیدار رضا جبیره (۳۱) و محمود مطلق زاده(۷۰) برای زردپوشان آبادانی گل زدند. صنعت نفت با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد. پارس جنوبی هم با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------