قلعه نویی: خوشحالم بعد از ۱۰۰ روز پیروز شدیم/ مربیان استقلال به نشست خبری نیامدند



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از پیروزی تیمش برابر گل گهر ابراز خرسندی کرد و گفت: با این پیروزی اتفاقات قبل از تعطیلات را فراموش کردیم.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. دو گل زدیم و چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. به آقای جلالی هم تبریک می گویم که تیم خوبی را درست کرده است. 

 

وی ادامه داد: بعد از ۱۰۰ روز و آن اتفاقات باید بچه ها را ستایش کرد که فوتبال خوبی را برگزار کردند. هم خیلی خوب بازی کردیم و هم گل های مد نظرمان را زدیم. بعد از ۱۰۰ روز بازی کردن خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: جای تماشاگران واقعا خالی است ولی بعد از برد احساس کردم تماشاگرانمان در ورزشگاه بودند. این برد باعث شد اتفاقات گذشته را فراموش کنیم و همچنان در کورس بمانیم.

 

مجید جلالی: گل اول برنامه‌هایمان را بهم زد/ داور با بازیکنان بد صحبت می‌کرد

مجید جلالی بعد از باخت یک به ۲ تیم گل گهر مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: گل زودهنگام سپاهان، برنامه های ما را خراب کرد. دیروز و امروز بالای ۲۰ گل به ثمر رسیده است. شاید بالای ۷۰ درصد گل ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی و یا ۱۵ دقیقه پایانی بود. به بازیکنانم تاکید کردم باید ۲۰ دقیقه ابتدایی را به سلامت عبور کنیم. روی یک ضربه ایستگاهی ساده گل خوردیم. در جریان بازی موقعیت های خوبی داشتیم که حیف شد و استفاده نکردیم. باید نگاهمان به بازی بعد باشد و زود برگردیم.

 

وی افزود: تیم ما در بهترین وضعیت بود که بازی ها تعطیل شد. باید سعی کنیم به شرایط خوب برگردیم.

 

جلالی درباره داوری این مسابقه هم گفت: داوری خوب بود ولی در یک صحنه معترض بودم که چرا با بازیکنان بد صحبت می کرد. او به بازیکن ما گفت صدایم را بالا می برم و کاری نمی توانی بکنی!

 

***

 

مربیان استقلال به نشست خبری نیامدند

استقلال و سایپا امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

پس از این دیدار یکی از مربیان استقلال به دلیل محرومیت فرهاد مجیدی باید در نشست خبری پس از بازی حضور پیدا می‌کرد اما هیچ‌کدام از مربیان این تیم حاضر نشد در نشست خبری حضور پیدا کند.

 

ابراهیم صادقی: نیمه دوم برتر از استقلال بودیم/ از کسب نتیجه مساوی راضی هستیم

ابراهیم صادقی پس از تساوی یک به یک شامگاه دوشنبه تیمش برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. استقلال پنج روز قبل بازی کرده بود ولی ما بعد از چهار ماه اولین بازی بود که بعد از تعطیلات به میدان می رفتیم. در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم شرایط ما بهتر شد و موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم. 

 

وی در مورد آینده تیمش نیز گفت: امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و امتیازات مد نظرمان را جمع اوری کنیم. با توجه به اینکه عقب بودیم و توانستیم به بازی برگشتیم 

 

صادقی در پاسخ به این پرسش که با این تساوی چقدر برای تیم تان شانس ماندن در لیگ برتر را قائل هستید گفت: پایین جدول امتیازات بهم نزدیک است. تلاش ما این است که بتوانیم فاصله امتیازات را بیشتر کنیم و در جدول رده بندی موقعیت خوبی را داشته باشیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد برگزاری مسابقات لیگ با توجه به شرایط کرونا گفت: یکی از بازیکنان ما روز پنجشنبه تست کرونایش مثبت شد که او را در اختیار نداشتیم  فکر می کنم که کسانی که دراین زمینه تخصص دارند تصمیم بگیرند. شغل ما همین است و باید با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مسابقات را برگزار کنیم. 

 

***

 

نکونام: با گردان به خاطر رفتار بچه‌گانه‌اش برخورد می‌کنیم/ جعفری کرونا گرفته است

جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی مقابل ماشین‌سازی که با پیروزی 2 بر یک تیمش به پایان رسید اظهار کرد: به مجموعه باشگاه فولاد و هواداران که جایشان خالی است تبریک می‌گویم. واقعا روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از یک بازی سنگین مقابل استقلال نیاز به این برد داشتیم که جایگاه فعلی‌مان را حفظ کنیم. نمی‌دانم تا پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد ولی بازیکنان‌مان تا اینجای فصل گل کاشته‌اند. ما می‌دانستیم این بازی سخت است و ماشین‌سازی قرار است بسته بازی کند. متاسفانه در ابتدای بازی هم به گل رسیدند و شرایط سخت شد اما توانستیم به بازی برگردیم و حتی شانس زدن گل‌های بیشتر را داشتیم ولی 10 دقیقه پایانی را به خاطر یک اشتباه بچه‌گانه مجبور شدیم که 10 نفره بازی کنیم. اگر شرایط عادی بود، با خیال راحت‌تری بازی می‌کردیم.

 

او در پاسخ به این سوال که دلیل خوردن دو گل مشابه در بازی استقلال و ماشین‌سازی گفت: قطعا تمرین می‌کنیم تا این مشکل حل شود.

 

سرمربی فولاد در ادامه درباره غیبت فرزاد جعفری در دیدار مقابل استقلال و ماشین سازی توضیح داد: متاسفانه فرزاد جعفری کرونا دارد و دو بازی در لیست ما نیست. متاسفانه این لیگ معضل فوتبال ایران شده است.

 

نکونام در پایان درباره اخراج شهاب گردان بیان کرد: 100 درصد درست بود و شهاب گردان اشتباه کرد و اصلا نباید این کار را می‌کرد. قطعا با او برخورد خواهیم کرد و باعث شد که تیم ما 10 نفره شود. داور کارش را درست انجام داد ولی از این که دروازه‌بان حریف هیچ کارتی به خاطر اتلاف وقت داده نشد و این موضوع ناراحت کننده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------