سهیلا منصوریان: مرا از مجموعه انقلاب بیرون کردند/ مدیر مجموعه واکنش نشان داد



اخبار,اخبار ورزشی,سهیلا منصوریان
روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب پیرامون مشکل رخ داده برای بانوی ملی‌پوش ووشوی کشورمان، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب به دنبال مشکل به وجود آمده برای سهیلا منصوریان در مجموعه ورزشی انقلاب اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

 

«مجموعه ورزشی انقلاب به‌عنوان یکی از پرترددترین مجموعه‌های ورزشی کشور همواره در اختیار عموم مردم و به خصوص قهرمانان کشور بوده و نهایت همکاری را با این عزیزان داشته است. با توجه به تردد بی‌شمار افراد مختلف در این مجموعه وظیفه ذاتی حراست تشخیص احراز هویت تک تک افراد و اعضای محترم می‌باشد و بدیهی است که بعد از طی این مرحله مجوز حضور عزیزان در مجموعه صادر خواهد شد. به همین دلیل با توجه به اهمیت ورود و خروج داخل این مجموعه و صرفاً به دلیل رفاه، آرامش و امنیت استفاده‌کنندگان از مجموعه مأموران مقابل درها موظفند تمامی موارد را به مراجعه‌کنندگان گوشزد کنند. سرکار خانم منصوریان امروز (جمعه) در شرایطی وارد مجموعه شده که ظاهراً فرد دیگری با این ورزشکار عزیز قصد حضور در مجموعه را داشته که همکاران ما مستقر مقابل در، خواستار رؤیت کارت شناسایی وی شده‌اند و ظاهراً همین مسئله باعث ناراحتی خانم منصوریان شده است.

 

این انتظار می‌رود که تمامی افراد برای کنترل کردن کارت شناسایی توسط نمایندگان ما مقابل درها، نهایت همکاری را با آنها داشته باشند. یادآور می‌شود پیرو دستورات مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به مسئولان مربوطه و همچنین گزارش ارائه شده و بازبینی دوربین‌های مجموعه و فیلم‌های گرفته شده موارد به صورت جزئی‌تر در این زمینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

در پایان باز هم ذکر این نکته ضروری است که مجموعه ورزشی انقلاب همواره میزبان عزیزان ورزشکار و به خصوص قهرمانان خواهد بود و نهایت همکاری را با آنها انجام خواهد داد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------