آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نامجومطلق: خودی‌ها به تیم فشار می‌آورند/ پورموسوی: به آنهایی که شبانه رای را به سود استقلال صادر کردند تبریک می‌گویم



اخبار,اخبار ورزشی,مجید نامجو مطلق
مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد فشاری که به این تیم وارد می شود توسط خودی هایی است که بیرون تیم هستند.

به گزارش مهر، مجید نامجو مطلق پس از برتری شامگاه دوشنبه استقلال برابر پارس جنوبی در مورد این پیروزی گفت: خوشحالم که در شرایطی حساس توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به رده دوم جدول صعود کنیم. این سه امتیاز حیاتی به ما کمک کرد از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشیم.

 

وی با انتقاد از روندی که بر شرایط تیم حاکم است گفت: فشاری که از بیرون توسط خودی ها به تیم وارد می شود تمرکز بازیکنان را برهم زده است. انتظار ما از خودی ها این است که در این مقطع حساس کمک حال ما باشند و حمایت کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

نامجومطلق ادامه داد: استقلال فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد و مدرن بازی می کند. نیاز به آرامش بیشتر داریم تا بتوانیم شرایط بهتری را داشته باشیم. 

 

پورموسوی:به آنهایی که شبانه رای را به سود استقلال صادر کردند تبریک می‌گویم

سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر صفر دوشنبه شب تیمش برابر استقلال گفت: به بازیکنان و کادر فنی استقلال به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. اما تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه رای را صادر کردند و در حق مردم جم اجحاف کردند.

 

وی با اشاره به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد تکرار این بازیکن که استقلالی ها به بهانه داشتن 25 درصد اعضای تیم شان به کرونا حاضر به سفر نشدند گفت: به آقای صالحی می گویم که صددرصد اشتباه کردند در صدور رای. نامه داریم که تعداد بازیکنان کرونایی استقلال تایید نشد و 25 درصد را نداشتند. بازیکنان استقلال هم خودشان می دانستند که بازنده بازی هستند.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی ادامه داد: ما به این رای اعتراض داشتیم اما کسی گوش نکرد. به ما تا پنجم مرداد وقت داده بودند که مدرک بدهیم اما روز چهار مرداد رای را صادر کردند!

 

پورموسوی خاطرنشان کرد: آقای صالحی نامه ای که کمیته مسابقات اعلام کرده است به استقلال که کرونایی ها باشگاه 25 درصد تایید شده است را به ما نشان دهید. من این نامه را منتشر می کنم. این وسط یکی می خواهد مصلحت اندیشی کند. همین کارهاست که باعث می شود فوتبال ایران پیشرفت نکند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------