حذف ناباورانه اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار اتلتیکومادرید و لایپزیگ
تیم فوتبال لایپزیگ با کسب پیروزی مقابل اتلتیکومادرید به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش تسنیم، در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پنجشنبه شب تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و لایپزیگ در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون به مصاف هم رفتند که این بازی را نماینده آلمان با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

در این بازی که نیمه اول آن بدون گل خاتمه یافت، لایپزیگ در دقیقه 51 توسط دنی اولمو قفل دروازه‌ها را شکست. ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید اما چند دقیقه پس از ورودش به میدان یک پنالتی گرفت و در دقیقه 71 آن را به گل تساوی روخی بلانکو تبدیل کرد. با این حال این نماینده آلمان بود که دو دقیقه مانده به پایان کار، با شوت آدامز که در بین راه با برخورد به مدافع اتلتیکومادرید تغییر مسیر داد گل برتری را به ثمر رساند و شگفتی‌سازی‌های این فصل خود را با ثبت اولین صعودش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کامل کرد.

 

شاگردان یولیان ناگلسمان که در مرحله قبلی رقابت‌ها نیز تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو را حذف کرده بودند، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها حریف پاری‌سن‌ژرمن خواهند بود.

 

در سومین و حساس‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 امشب تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------