چرخش ناگهانی مجیدی و بازگشت «اخراجی‌ها» به تمرینات استقلال/ طباطبایی:آقایان با سفر به ایتالیا نشان دادند فوتبالی نیستند



اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال
در شرایطی که فرهاد مجیدی اعلام کرده بود دانشگر به هر تیمی که می‌خواهد برود، این مربی مجوز بازگشت این بازیکن و البته فرشید باقری به تمرینات را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، در آستانه شهرآورد نود و سوم پایتخت، ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال که توسط کادر فنی جمع آبی‌پوشان اخراج شده بودند به تمرینات این تیم بازگشتند.

 

پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال و اعضای کادرفنی این تیم از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، این مربی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری به تمرینات تیم فوتبال استقلال موافقت کرد تا بدین ترتیب این بازیکنان در آستانه شهرآورد نود و سوم مورد بخشش قرار بگیرند.

 

در جریان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

بعد از بازی محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال که از شرایط تیمش ناراضی بود، مطلبی در فضای مجازی گذاشت که موجب اخراج وی از تیم استقلال شد. ساعاتی پس از اخراج این مدافع، فرشید باقری با نظر مجیدی از حضور در تمرینات استقلال منع شده بود.

 

آبی‌ها شارژ مالی شدند/ ۱۰ درصد دیگر از مطالبات پرداخت شد

آبی‌پوشان پایتخت ۱۰ درصد دیگری از مطالبات خود را دریافت کردند.

 

 روز گذشته ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شد تا آبی‌پوشان پایتخت قبل از برگزاری دربی شارژ مالی شوند.

 

با این پرداختی، بازیکنان استقلال حدود ۷۵ درصد از مطالبات خود را دربافت کردند.

 

طباطبایی:آقایان با سفر به ایتالیا نشان دادند فوتبالی نیستند/ امیدوارم با برد دربی حقانیت استقلال ثابت شود

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال خودش را آماده مسابقه با پرسپولیس کرده تا حقانیت خود را به هواداران ثابت کند اما سفر مدیران باشگاه در این بازه زمانی به ایتالیا واقعا جای تعجب دارد.

 

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم استقلال برنده این مسابقه باشد و بعد از چند سال دل هوداران شاد شود اما متاسفانه در شرایطی که تیم آماده مسابقه است اخباری می‌شنویم که باعث آزرده خاطر شدن هواداران هم می‌شود.

 

وی افزود:‌ استقلال چندین و چند سال با مشکلات ریز و درشت مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند و حالا خودش را آماده مسابقه با پرسپولیس کرده تا حقانیت خود را به هواداران ثابت کند اما سفر مدیران باشگاه در این بازه زمانی به ایتالیا واقعا جای تعجب دارد.

 

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال  تاکید کرد: ‌همه این مسائل نشاندهنده این است که این آقایان اصلا فوتبالی نیستند و درست در جایی که تیم نیاز به حمایت دارد و همه باید خود را آماده دربی کنند مدیران باشگاه استقلال به سفر رفتند و نمی‌دانم اگر اتفاقی در این چند روز رخ دهد چه کسی می‌خواهد شرایط تیم را مورد بررسی قرار دهد.

 

طباطبایی یادآور شد: وقتی شنیدم که مدیران استقلال راهی ایتالیا شده‌اند یاد دربی سال گذشته در عید نوروز افتادم که استقلال حتی زمین تمرین هم نداشت و کادر فنی و بازیکنان سرگردان بودند. من فقط امیدوارم استقلال برنده این مسابقه باشد، مطمئن باشید در آینده خیلی چیزها مشخص خواهد شد. من امیدوارم با همه این اتفاقات بازیکنان و کادر فنی آنها را انگیزه کنند تا حقانیت تیم به همه ثابت شود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------