پایان کار لوئیس سوارز در بارسلونا



اخبار,اخبار ورزشی,سوارز و کومان
رونالد کومان امروز به لوئیس سوارز اطلاع داد که برای فصل بعد به دنبال یک تیم جدید باشد. وکلای سوارز قرار است برای فسخ قرارداد به باشگاه بارسلونا بروند.

به گزارش ورزش سه، خبر هفته گذشته ال چیرینگیتو تایید شد و باشگاه بارسلونا به زودی با لوئیس سوارز قطع همکاری خواهد کرد.

 

امروز رادیو راک 1 کاتالونیا گزارش داد که رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به لوئیس سوارز اطلاع داده است که برای فصل بعد روی او حساب نمی کند و به فکر تیمی دیگر برای خود باشد. خبری که مورد تایید مارکا و دیگر رسانه های کاتالونیا قرار گرفت.

 

ستاره اروگوئه ای که هیچ پیغامی از سوی باشگاه در مورد زمان شروع تمرینات پیش فصل دریافت نکرده بود، حالا باید به فکر فسخ قراردادش با بارسا باشد. قراردادی که یک سال از آن باقیمانده بود و اگر فصل بعد در 60 درصد بازی ها به میدان می رفت، یک فصل دیگر نیز تمدید می شد.

 

طبق این گزارش، وکلای سوارز به زودی با سران بارسا برای فسخ قرارداد ملاقات خواهند کرد.

 

لوئیس سوارز سال 2014 بود که از لیورپول به بارسلونا پیوست و پس از شش سال در 283 بازی توانست 198 گل به ثمر برساند و سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا محسوب می شود. او 109 پاس گل هم با پیراهن آبی اناری داده است. آخرین گل سوارز برای بارسا در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن بود که یکی از دو گل تیمش در شکست 8-2 تاریخی تاریخی را به ثمر رساند.

 

پایانی غم انگیز برای دوست صمیمی لیونل مسی و دومین گلزن برتر آبی اناری ها در شش سال گذشته.

 

سوارز دو روز پیش در واکنش به شایعات به ال پائیس گفته بود:«  هیچکس تا الان به من نگفته که قرار است از بارسا کنار گذاشته شوم.

 

اگر خواسته باشگاه این است، شخصا به خودم بگویند و فکر می کنم پس از شش سال بازی در بارسلونا این حق را دارم تا به جای خواندن اخبار در رسانه ها، مستقیما به خودم اطلاع بدهند. دوست دارم بمانم ولی از طرفی خیر و مصلحت باشگاه را نیز می خواهم. اگر باشگاه قصد فروش مرا دارد، مشکلی برای صحبت با تصمیم گیرندگان ندارم. رونالد کومان(سرمربی جدید بارسا)؟ او هنوز هیچ صحبتی با من نداشته است.

 

تا زمانی که روی من حساب کنند، دوست دارم به بارسلونا کمک کنم. از وقتی به بارسا پیوستم، همه حامی من بوده اند و این همیشه به من قدرت و  اعتماد به نفس بالایی می داد. اگر قرار است نیمکت نشین باشم، این را می پذیرم و مشکلی هم نخواهم داشت. من همیشه تصمیمات کادر فنی را در دوران فوتبالم قبول کرده ام. رقابت همیشه خوب است و در نهایت اگر مربی بخواهد مرا روی نیمکت بگذارد، هیچ مشکلی نخواهم داشت. من هنوز می توانم یاری گر بارسلونا باشم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------