آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

خلیل زاده: جام حذفی را به راحتی از دست دادیم؛ از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ صالح مصطفوی از استقلال جدا شد



اخبار,اخبار ورزشی,اسماعیل خلیل زاده
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران طی بیانیه‌ای به حواشی اخیر پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به حواشی این تیم پاسخ داد. خلیل زاده در واکنش به ماجرای استراماچونی اعلام کرده از گفتگو با این سرمربی بی خبر است و به موقع با سند و مدرک به اتفاقات اخیر پاسخ خواهد داد.

 

خلیل زاده در بیانیه‌ای خطاب به هواداران استقلال نوشت: سلام به هواداران استقلالِ بزرگ، هوادارانی که بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی تیم هستند. از شب گذشته برخی صفحات مجازی از نام من به عنوان مخالف بازگشت آندره‌ آ استراماچونی نام برده شده است که در شرایط فعلی تعجب برانگیز است. 

 

اگر اسم رمز برای پنهان‌کاری، بنده هستم اشکالی ندارد و خدا جای حق نشسته است، اما در رابطه با اتفاقات اخیر، سعی کردیم آرامش را به تیم ترزیق کنیم و جلسه‌ هیئت مدیره و اظهارات اعضا نشان می‌داد که دنبال این هدف بودیم. اینکه چرا پس از آن، تنش‌ها بیشتر شد، باید بررسی کامل شود. 

 

خودمان از اینکه به راحتی جام حذفی را از دست داده‌ایم، آنقدر ناراحت هستیم که نمی‌دانیم چه بگوییم. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم عذرخواهی از هواداران است. تیمی که پس از دربی می‌توانست نوید روزهای خوب برای فصل بعد را بدهد، به یکباره تبدیل به بحران شد! تبدیل به چیزی شد که نمونه آن را در فرودگاه مهرآباد دیدیم. چطور ممکن است تیمی که دربی را برده، در فینال جام حذفی در نیمه اول سه گل بخورد؟

 

قطعا می‌دانم سؤال بزرگ هواداران درباره وضعیت استراماچونی است، بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه از مذاکره برای بازگشت اطلاعی ندارم و شاید مدیریت باشگاه بهتر بتواند در این زمینه اطلاع رسانی کند. طبق مصوبه هیئت مدیره، قرار بود مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با استراماچونی جهت پرونده شکایت ایشان و گرفتن تخفیف و زمان به ایتالیا سفر کند. 

 

بنده حرف‌های زیادی دارم که به قول برخی‌ها، جعبه سیاه استقلال در ماجرای استراماچونی هستم! حرف‌هایی که اگر بخواهد روال کار به این صورت پیش برود، با سند و مدرک رو خواهم کرد. 

 

بهتر است بازی‌هایی که شروع کرده‌اند را، به پایان برسانند، چون عواقب زیادی دارد. مدت‌هاست سکوت کرده‌ام و تنها پس از جلسات هیئت مدیره پاسخگوی خبرنگارانی بودم که زحمت کشیده بودند و مقابل باشگاه منتظر صحبت‌های ما. 

 

در حال حاضر هم فعلا سکوت کرده‌ام تا جلسه هیئت مدیره برگزار شود و اگر بدانم ماجرای تخریب بنده ادامه داشته باشد، آن وقت مجبور به گفتن حقایقی خواهم شد. همچنین اگر مدیرعامل و هیئت مدیره واقعا دنبال بازگشت استراماچونی باشد، مانند سنوات گذشته که کمک کردم، برای حضور این مربی کمک مالی خواهم کرد. به امید موفقیت استقلال بزرگ.

 

***

 

صالح مصطفوی از استقلال جدا شد

ورزش سه نوشت: دستیار فرهاد مجیدی و آندره‌آ استراماچونی به مانند دیگر اعضای کادرفنی آبی‌ها از سمت خود کنار رفت.

 

پس از آن‌که شب گذشته فرهاد مجیدی با شاگردان خود در فرودگاه مهرآباد تهران وداع کرد، همگان در انتظار تعیین سرنوشت نیمکت استقلال در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند؛ اما استعفای مجیدی پایان حضور دستیاران او هم در استقلال بود چرا که مجید نامجو مطلق و بهزاد غلامپور نیز از سمت‌های خود اعلام کناره گیری کردند.

 

در حالی‌که حضور صالح مصطفوی در تست کرونای امروز صبح تیم استقلال باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌ها درباره ادامه حضور او در جمع آبی‌ها صورت بپذیرد، اما این مربی و آنالیزور استقلال که به مانند بهزاد غلامپور از زمان آندره‌آ استراماچونی در کادرفنی استقلال حضور داشت، دقایقی قبل از سمت خود استعفا داد تا رسما کادرفنی استقلال دچار دگرگونی بزرگی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------