باشگاه استقلال خطاب به هواداران: فریب نخورید و تجمع نکنید/ شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری به کمیته اخلاق



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال
باشگاه استقلال در خصوص تجمع‌های اعتراضی برخی از هوادارانش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای هرگونه تجمع اعتراضی از سوی هواداران خود را محکوم کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

باشگاه استقلال در بیانیه ای نوشت: ضمن پوزش به دلیل عدم کسب عنوان قهرمانی جام حذفی کشور از هواداران عزیز استقلال، متاسفانه روزهای گذشته باشگاه استقلال دستخوش حوادث و اتفاقات مختلف بوده که حواشی را به دنبال داشته است. حال که با تلاش مضاعف، تمدید قراردادها و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، شرایط لازم برای حضور پر ثمر در جام باشگاه‌های آسیا را فراهم شده، عده‌ای افراد سودجو با پوشش هوادار باشگاه استقلال، با عنوان تجمع در مکان‌های مختلف در تلاش هستند تا باعث بهم زدن آرامش بوجود آمده، گردند.

 

لذا از هواداران عاشق و فهیم انتظار داریم به مانند همیشه و با همه وجود در راستای موفقیت باشگاه قدم برداشته و فریب زمزمه‌های شوم برخی افراد قلیل در فضای مجازی را نخورده و ضمن هوشیاری مانع از به نتیجه رسیدن اهداف این قشر اندک در تضعیف تیم محبوب خود گردند.

 

باشگاه استقلال ضمن تشکر از هواداران فرهیخته خود که با حمایت همه جانبه از تیم محبوب‌شان باعث دلگرمی بازیکنان می‌شوند، موکدا اعلام می‌کند از هیچ رفتار غیرحرفه‌ای و تنش‌زا که باعث تخریب این تیم و برهم زدن آرامش آن گردد، حمایت ننموده و حق خود می‌داند که نسبت به پیگرد قانونی اندک افراد معلوم الحال اقدام کند.

 

باشگاه استقلال هرگونه فعالیت در این زمینه را به شدت محکوم و هواداران ارزشمند استقلال سرافراز را از آن مبرا می‌داند.

 

شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری به کمیته اخلاق

باشگاه تراکتور از دروازه‌بان سابق خود به کمیته اخلاق شکایت کرد.

 

در اطلاعیه این باشگاه آمده: نظر به عدم پایبندی رشید مظاهری به قرارداد فی‌مابین و تخلف ایشان در انعقاد قرارداد غیرقانونی با باشگاه غیر، باشگاه تراکتور طی نامه‌ای رسمی علاوه بر پیگیری موضوع در کمیته تعیین وضعیت، شکایت خود از این بازیکن را به کمیته اخلاق نیزاعلام کرد. 

 

باشگاه تراکتور حفظ و صیانت از حقوق و منافع خود را در اولویت دارد و تا حصول نتیجه موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح فدراسیون فوتبال و در صورت لزوم از طرق فیفا پیگیری خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------