بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون پخش نمی‌شود؟/ AFC به ایران اجازه نداد



اخبار,اخبار ورزشی,عدم پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از تلویریون ایران
فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، در خصوص پخش زنده این مسابقات اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس تجاری کنفدراسیون روز گذشته با ارسال نامه‌ای به ترتیب به فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما عنوان کرده به دلیل تحریم‌های بین المللی ضمن لغو یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیما، از در اختیار گذاشتن سیگنال پخش زنده مرحله گروهی متمرکز لیگ قهرمانان آسیا معذور است.

 

بر این اساس، دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که فدراسیون فوتبال با تاکید بر رعایت کلیه قوانین و مقررات در تمامی رویدادهای بین المللی حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا با اعزام نمایندگان خود به منظور حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا اقدام کرده و بر این اساس انتظار دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا بستر لازم برای پخش زنده مسابقات را از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران معمول دارد تا خللی در این باره رخ ندهد و میلیون‌ها هوادار و مخاطب علاقمند به فوتبال در ایران بتوانند بدون استرس مسابقات را از طریق تلویزیون کشورمان و بدون نیاز به شبکه های جایگزین نظاره کنند.

 

بدیهی است، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم آمادگی لازم را برای همکاری در چارچوب توافقات قانونی خود با آژانس تجاری کنفدراسیون در بحث پخش لیگ قهرمانان داشته و دارد.

 

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره پیگیری پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری‌های این فدراسیون برای پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره موضوع پخش زنده رقابت‌های لیگ قهرمانان اظهار داشت: فوتبال ایران از نظر تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده تلویزیونی در صدر مخاطبان کشورهای قاره کهن قرار دارد. این موضوع در کلیه آمارهای منتشره کنفدراسیون هم دیده می‌شود و روزهای تاریخی دور و نزدیک خود مؤید و گویای همه چیز است.

 

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام خبری که امروز منتشر شد، ده‌ها تماس و واکنش را دریافت کردیم که جملگی نگرانی مردم و هواداران میلیونی فوتبال را از این تصمیم نشان می‌داد. به همین دلیل دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در در نامه‌ای به دبیرکل محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را منتقل کرده و بر حل مشکل به وجود آمده تأکید کردند. علاوه بر این چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو هم که نمایندگان کشورمان در مسابقات هستند، خواستار تسریع در حل این مشکل شدند.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: فدراسیون فوتبال امروز در این باره نشست‌های متعدد را برگزار کرد و جلسه مفصلی هم با حضور مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان، سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان محترم ارشد رسانه ملی برگزار شد که جملگی بر تداوم همکاری با آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چارچوب قبلی تأکید داشتند. امیدواریم این آژانس میلیون‌ها بیننده عاشق ایرانی را از تماشای مسابقات نمایندگان کشورمان از طریق شبکه‌های سه و ورزش و همچنین شبکه‌های رادیویی محروم نسازد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------