الوحده رسما از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد/ مربی سپاهان: چند بازیکن را به خاطر کرونا از دست دادیم



اخبار,اخبار ورزشی,کنار گذاشتن الوحده از لیگ قهرمانان آسیا
نماینده امارات در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام AFC تیم فوتبال الوحده امارات از گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد.

 

در متن منتشر شده از سوی AFC اشاره شده که باشگاه الوحده به دلیل ابتلای چندتن از اعضای تیمش خواهان تعویق مسابقات و در ادامه کناره‌گیری از رقابت‌ها شده که با کناره‌گیری این تیم موافقت شده است.

 

به این ترتیب امتیازات و گل‌های زده الوحده در لیگ قهرمانان آسیا محاسبه نمی‌شود و گروه نخست با سه تیم استقلال ایران، الاهلی عربستان و الشرطه عراق به کار خود ادامه می‌دهد و نتایج بازهای این سه تیم، تعیین کننده دو تیم صعود کننده خواهد بود.

 

سرمربی النصر: پاسخ سپاهان را در زمین می دهیم

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم النصر عربستان و سپاهان به مصاف هم خواهند رفت.

 

روی ویتوریا سرمربی النصر در نشست خبری قبل از بازی گفت: شرایط هر رقابتی خاص است. با روحیه بالا برای رقابت و قهرمانی در این جام بزرگ آمده ایم. بازی های سختی در انتظار ما است. کرونا شرایط را سخت تر کرده است اما آماده رقابت هستیم.

 

او ادمه داد: ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. اطمینان دارم که استخوان بندی اصلی تیم ملی عربستان در آینده از بازیکنان النصر خواهد بود. باید از توان خود به خوبی بهره گیریم.

 

سرمربی پرتغالی النصر در واکنش به اظهار نظر سرمربی سپاهان که گفته بود تیمش راه متوقف کردن عبدالرزاق حمد الله بهترین گلزن النصر را بلد است، گفت: من درباره تیم خودم صحبت می کنم و پاسخ مربی سپاهان را نمی دهم. پاسخ ما در زمین خواهد بود. اگر می خواهیم که در دیدار فردا به پیروزی برسیم باید بازی گروهی بسیار خوبی را به نمایش گذاریم.

 

مربی سپاهان: چند بازیکن را به خاطر کرونا از دست دادیم

مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و النصر اظهار داشت: بازی سختی را در پیش داریم. النصر تیم محترمی است و بازیکنان خوبی دارد. سپاهان هم از تیم‌های با تجربه لیگ قهرمانان آسیا است.

 

مربی سپاهان ادامه داد: تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کردیم. برای چالشی داریم آماده‌ایم. تمهیدات لازم برای مقابله با النصر و بازیکنان خوب این تیم مانند حمدالله را اندیشیدیم و راهکارهای ان را در مسابقه پیاده می‌کنیم.

 

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط کرونایی سپاهان خودش را چگونه آماده کرده است، گفت: این شرایط برای همه یکسان است. ما به خاطر این ویروس سه-چهار بازیکن خودمان از دست دادیم اما بازیکنان دیگرمان قابلیت‌های فنی بسیارخوبی دارند و جایگزین خوبی برای بازیکنانی که دچار مشکل شدند خواهند بود. آرزو می کنیم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردند. 

 

توتونی در مورد دو بازی پشت سر هم مقابل النصر عنوان کرد: این شرایط برای هر دو تیم است. فکرهایی داریم که بازی‌ها را به چه شکل برگزار کنیم و برای آن برنامه‌هایی داریم. مسلما در هر دو بازی به یک شکل بازی نمی‌کنیم. شرایط هردو بازی را ارزیابی می‌کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در بازی می‌افتد تصمیمات لازم را می‌گیریم.

 

مهدی کیانی نیز در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و النصر عربستان اظهار داشت:بازی با النصر برای ما مهم و حیاتی است. النصر تیم خیلی خوبی است. بازیکنان توانمندی دارد. اما ما سپاهان هستیم و آمدیم که به امید خدا، قدرت بچه‌ها و کادرفنی و باشگاه این تورنمنت را با سربلندی به پایان برسانیم.

 

بازیکن سپاهان ادامه داد: امیدوارم با سرمربیگری مجتبی توتونی سربلند باشیم. بچه‌ها با تمام قدرت حاضر می‌شوند تا نماینده خوبی برای مردم شریف ایران و باشگاه سپاهان باشیم.

 

وی در مورد اینکه آیا به هواداران سپاهان قول می‌دهد این تیم مقابل النصر نتیجه خوبی بگیرد، گفت: بله، ما دوست داشتیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم ولی این شرایط برای همه است و به آن احترام می گذاریم. بچه‌های ما همه یکدل هستند و با تمام قدرت می‌رویم که بتوانیم دل هوادارانمان را شاد و آن‌ها را سربلند کنیم. تیم ما این قدرات را دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------