نامجومطلق: با غیرت ایرانی بازی کردیم/ برخی بازیکنانم با مصدومیت بازی کردند



اخبار,اخبار ورزشی,مجید نامجومطلق
مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، برخی از شاگردانش با وجود مصدومیت مقابل الاهلی عربستان به میدان رفته‌اند.

به گزارش تسنیم، مجید نامجومطلق پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان ما امروز یک بازی فوق‌العاده را به نمایش گذاشتند و روزی فوق‌العاده داشتند. ما بازی خوبی را انجام دادیم، آنهم در شرایطی که برخی از بازیکنان با مصدومیت بازی کردند.

 

وی افزود: ما لیگی فرسایشی را در ایران پشت سر گذاشته بودیم و یکسری بازیکنان مصدوم بودند که با تلاش، خودشان را به این بازی‌ها رساندند. یکی دو بازیکن نیز در اواخر این دیدار دچار گرفتگی عضلانی شدند که با این شرایط با غیرت ایرانی بازی کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم در ادامه راه شرایطی به وجود بیاوریم که به مراحل بالاتر برسیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه ما هواداران میلیونی دارد و بالای 30، 40 میلیون هوادار پشت این تیم هستند. جا دارد این پیروزی را به آنها تبریک بگویم. این پیام را به هواداران می‌دهم که با تمام توان‌مان برای خوشحال کردن آنها می‌جنگیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------