آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

مسی - منچستر‌سیتی دوباره جدی شد!/ عدم حضور لیونل در ویدیوی رسمی جدید باشگاه بارسلونا



اخبار,اخبار ورزشی,جدایی مسی از بارسلونا
منچسترسیتی برای جذب لیونل مسی در نقل و انتقالات تابستانی آینده چراغ سبز نشان داد.

به گزارش ورزش سه، عجیب ترین خبر نقل و انتقالاتی طی سالیان در تابستان 2020 منتشر شد؛ جایی که گفته شد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار با این تیم درخواست جدایی داده و دیگر حاضر نیست لباس آبی اناری را بر تن کند.

 

بعد از چراغ سبز مسی برای جدایی از بارسلونا، این باشگاه منچسترسیتی بود که بیش از سایرین به جذب این فوق ستاره آرژانتینی نزدیک شده بود و حتی به نظر می‌رسید که رابطه بسیار خوب پپ گواردیولا و لیونل مسی می‌تواند به سیتیزن ها در راه نهایی شدن این انتقال کمک کند.

 

در حالی که اکثر اخبار حاکی از احتمال بالای جدایی مسی از بارسلونا بود اما نهایتا سران باشگاه کاتالانی و مشخصاً جوزپ بارتومئو به این بازیکن اجازه جدایی ندادند تا به نوعی مسی مجبور به ماندن شده باشد؛ اجباری که کاملاً از لحن صحبت های او در مصاحبه اش با سایت گل واضح بود.

 

با وجود عدم جدایی مسی از بارسا در تابستان امسال اما هنوز هم آینده برنده شش باره توپ طلا در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر مسی قرارداد خود را تا ژانویه 2021 تمدید نکند، جدایی او از بارسلونا قریب الوقوع خواهد بود و احتمالا باز هم منچسترسیتی اصلی‌ترین گزینه پیش روی فوق ستاره آرژانتینی است.

 

حالا اما باشگاه منچستر سیتی چراغ سبز خود را برای جذب مسی در سال 2021 نشان داده است. عمر برادا، مدیر اجرایی منچسترسیتی در این باره گفت: " مسی یک استعداد شگفت انگیز است و می تواند بعد از حضور در هر باشگاهی تاثیر خود را چه در داخل و چه در خارج از زمین بگذارد. او بهترین بازیکن جهان و بهترین در نسل خود محسوب می شود. فکر می‌کنم که هر باشگاهی در جهان دوست دارد احتمال حضور این بازیکن را در تیمش بررسی کند.

 

این واقعیت که گفته شد او می خواهد برای منچسترسیتی بازی کند نشان می‌دهد که ما طی سال های اخیر تا چه میزان پیشرفت کرده ایم. با این حال حرف زدن درباره این که چه اتفاقی رخ خواهد داد امری بسیار دشوار است. اگر به اتفاقات دو هفته ای بارسلونا در تابستان نگاه کنید متوجه این موضوع می شوید.

 

مسی بهترین بازیکن جهان است و احتمالاً یک استثنا برای سرمایه‌گذاری بالقوه محسوب می‌شود. با این وجود ما فعلاً با تیمی که در اختیار داریم برنامه‌ریزی مان را انجام می دهیم اما برای تک تک موقعیت ها باید آماده باشیم زیرا اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد ولی در عین حال فکر می کنم قدرت مالی و توانایی سیستمی کافی را در اختیار داریم که در صورت لزوم روی آن سرمایه گذاری انجام دهیم.

 

البته ما مجبور به انجام کاری نیستیم چرا که در خط حمله بازیکنانی نظیر و سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس را در اختیار داریم."

 

***

 

این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟

باشگاه بارسلونا دیروز پنج شنبه بعد از ظهر یک کلیپ ویدیویی منتشر کرد. ویدیویی که از طریق حساب توییتری باشگاه منتشر شده و هدفش معرفی همه بازیکنان این تیم در فصل 2020-2021 بوده است. اما نکته عجیب و جنجالی در ویدیو، تصویر ثابتی است که به عنوان کاور ویدیو استفاده شده اما لیونل مسی مهمترین بازیکن بارسا در آن حضور ندارد.

 

بازیکنانی که در کاور این ویدیو حضور دارند و قاعدتاً انتظار می رود از نظر باشگاه مهمترین بازیکنان بارسا باشند عبارتند از آنسو فاتی، آنتوان گریزمان، جرارد پیکه و تراشتگن. این در حالی است که تا این لحظه هر زمان که باشگاه می خواست تصویری رسمی از تیم ارائه دهد و در همه تبلیغات لیونل مسی به عنوان ابرستاره نقشی محوری داشت.

اخبار,اخبار ورزشی,جدایی مسی از بارسلونا

 

لیونل مسی کاپیتان بارسلونا است و البته تیم کاتالان سه کاپیتان دیگر هم دارد: جرارد پیکه، بوسکتس و سرجی روبرتو. نکته دیگری که با تعجب هواداران روبرو شده نوع حضور مسی در این ویدیو است. درحالیکه همه بازیکنان با حالتی شاد و سرخوشانه در ویدیو حضور دارند و در حال تعویض پیراهن قبلی و به تن کرده پیراهن بارسا دیده می‌شوند و برخی از آنها مثل دِست بازیکن جدید بارسا در حال نمایش دادن پرچم کشورش دیده می‌شود حضور مسی در این ویدیو به چند ثانیه کوتاه خلاصه می‌شود.

 

با توجه به اینکه مسی مهمترین بازیکن تاریخ بارسا است هواداران می پرسند علت حضور عجیب مسی در این ویدیو چه بوده. البته این احتمال وجود دارد که دلیل اصلی، مسائل تبلیغاتی باشد. چرا که مسی با کمپانی آدیداس قراداد شخصی داد درحالیکه اسپانسر باشگاه کاتالان کمپانی نایک است.

 

ویدیوی قبلی بارسلونا در ماه گذشته با حضور پررنگ لیونل مسی

اخبار,اخبار ورزشی,جدایی مسی از بارسلونا

 

توضیح دیگری که احتمال دارد دلیل اصلی این ماجرا باشد این است که مسی در جریان ضبط این ویدیو حضور نداشته و باشگاه به ناچار تصاویری قدیمی از او را روی این فیلم مونتاژ کرده و به همین علت است نوع رفتار او با بقیه بازیکنان فرق دارد.

 

با این حال با توجه به تنشهای اخیر در رابطه مسی با باشگاه که تا سرحد ترک باشگاه توسط او پیش رفته بود انتشار این ویدیو مسلماً به تنشهای بیشتری دامن خواهد زد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------