عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: دیگر نقشی در نقل و انتقالات آبی پوشان ندارم!/ استقلال دو بازیکن جوان به خدمت گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی عبدیان
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار یک استوری اعتراضی از نقل و انتقالات این تیم کنار کشید.

به گزارش ورزش سه، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که از چندی قبل از سوی هیات مدیره مسئولیت یافته بود تا در نقل و انتقالات کمک حال احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه باشد، امروز از این سمت انصراف داد.

 

عبدیان با انتشار یک استوری اعتراضی نسبت به رفتارهای احمد مددی انصراف خود از داشتن نقش در نقل و انتقالات اعلام کرد. او در صفحه مجازی خودش نوشته است: «با تشکر از اعتماد و حمایت هیات مدیره محترم و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی(بعلت عدم همکاری و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه) از این لحظه بنده هیچ مسئولیتی در امور نقل و انتقالات بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بعهده سرپرست باشگاه خواهد بود.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,مهدی عبدیان

 

به نظر می رسد بار دیگر اختلافات میان مدیران باشگاه استقلال بالا گرفته و باید دید در روزهای سخت پیش رو چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود.

 

 استقلال دو بازیکن جوان به خدمت گرفت

امیرحسین نیک‌پور دروازه‌بان ۱۸ ساله سابق سپاهان که سابقه بازی در تیم‌های ملی رده نوجوانان و جوانان دارد، با عقد قراردادی ۵ ساله رسما به استقلال پیوست.

 

همچنین فردین رابط وینگر تهاجمی تیم رده امید استقلال که از اواخر فصل گذشته به تیم بزرگسالان  اضافه شده بود، با عقد قراردادی ۵ ساله به تیم بزرگسالان استقلال ملحق شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------