حاجیلو: بازگشت استراماچونی یک دروغ بزرگ بود



اخبار,اخبار ورزشی,حاجیلو
پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن تیم بزرگی را پوشیده‌اند و فقط برای قهرمانی تلاش کنند، نه فقط کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش خبرورزشی، اصغر حاجیلو از قدیمی‌ترین و متعصب‌ترین بازیکنان استقلال، از انتخاب محمود فکری و وعده عجیب سعادتمند سخن گفت. بخش هایی از مصاحبه حاجیلو را می‌خوانید:

 

*انتخاب محمود فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود. او یکی از استقلالی‌های متعصب بود که در گذشته برای این تیم زحمات زیادی کشید و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دستان خود بست. او برای استقلال گزینه مناسبی بود.

 

*وقتی فکری سرمربی استقلال حرف های بسیار خوبی زد. او گفت من به بازیکنان استقلال گفته‌ام قدر این پیراهن را که پوشیده‌اید بدانید و باید تلاش کنید تا رضایت هواداران را جلب کنید. وی تاکید کرد خط قرمز وی احترام است و همه باید حرمت همه را حفظ کنند.

 

*حضور استراماچونی در استقلال وعده دروغینی بود که احمد سعادتمند داد و با این وعده هواداران را سر کار گذاشت. این وعده باعث شد قهرمانی در جام حذفی از دست استقلال برود. همین وعده هواداران استقلال را آزرده خاطر کرد و آنها از اتفاقات افتاده و اینکه مدیر تیمشان آنها را به سخره گرفت ناراحت هستند. سعادتمند آبروی استقلال را برد. می‌دانید از چه موضوعی حرف می‌زنم؟

 

*سعادتمند پس از لیگ قهرمانان آسیا و برای اینکه اشتباهات خود را توجیه کند، از بازیکنان مایه گذاشت و آبروی آنها را برد. او آبروریزی بزرگی به راه انداخت که به حیثیت باشگاه لطمات زیادی زد. من می‌گویم شاید بازیکنان اشتباه کرده باشند اما مدیر خوب مدیری است که منافع تیم را در نظر بگیرد و اگر کاری نیز به اشتباه انجام داده‌اند از آن چشم‌ پوشی کند.

 

*استقلال تعصب خود را از دست داده است و من می‌بینم که برخی‌ها دیگر مثل گذشته به این تیم عِرق ندارند. من چند روز پیش گفتم استقلال را طوری کرده بودند که به گرفتن سهمیه راضی بود. روزگاری بود که وقتی تیم قهرمان نمی‌شد بزرگ‌ترین ناراحتی و حسرت را برای بازیکنان به همراه داشت و آنها از فرط ناراحتی اشک می‌ریختند اما الان این شرایط از بین رفته است. بازیکنان استقلال باید بداند پیراهن تیم بزرگی را پوشیده‌اند و باید تلاش کنند تا عنوان قهرمانی را به دست آورند. قهرمانی شایسته نام استقلال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------