آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

رایان گیگز به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت شد



اخبار,اخبار ورزشی,رایان گیگز
رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد و سرمربی ولز به اتهام ضرب و جرح نامزدش توسط پلیس بازداشت شده است.

به گزارش ورزش سه، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند پلیس با مراجعه به محل زندگی رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستریونایتد او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کردند.

 

این روزنامه‌ها اعلام کردند در آخرین ساعات یکشنبه شب تماسهایی با پلیس گرفته شده که نشان می داد از منزل رایان گیگز سر و صداهایی عجیب به گوش می رسد. پلیس با حضور در منزل سرمربی ولز او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کرد.

 

مدیر برنامه‌های رایان گیگز دیشب به نمایندگان رسانه‌های خبری اعلام کرد: " گیگز همه اتهامات مطرح شده علیه خود را به شدت تکذیب می‌کند. او با پلیس همکاری می‌کند و در روند تحقیقات هر کمکی از دستش ساخته باشد خواهد کرد".

 

بعد از دستگیری رایان گیگز‌، اتحادیه فوتبال ولز کنفرانس خبری او به عنوان سرمربی ولز را که قرار بود امروز برگزار شود لغو کرد. در این کنفرانس خبری قرار بود فهرست دعوت شده ها به تیم ملی ولز در آستانه سه دیدار این تیم مقابل آمریکا، فنلاند و ایرلند معرفی شود.

 

سخنگوی پلیس شهر منچستر بدون اشاره به اسم رایان گیگز به سان گفت: " به پلیس اطلاع داده شد که در یک منزل اتفاقاتی در جریان است. با حضور پلیس مشخص شد یک خانم 30ساله آسیبهایی جزئی دیده که البته نیاز به مراقبت پزشکی نداشت. یک مرد 46ساله هم به اتهام ضرب و جرح بازداشت شد".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------