پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان در اولین تجربه فکری/ شکست سنگین سپاهان برابر گل‌گهر با هدایت قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشیهفته اول لیگ بیستم
تیم فوتبال استقلال که در فصول گذشته شروع خوبی نداشت و فصل نوزدهم را با شکست شروع کرده بود، بیستمین دوره لیگ برتر را با پیروزی برابر مس رفسنجان آغاز کرد.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته اول رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر عصر امروز شنبه با دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی‌های تهران به پایان رسید. وریا غفوری (۵۸) و ارسلان مطهری (۶۶) برای استقلال گل زدند.

 

شاگردان محمود فکری که با همان ترکیب فصل گذشته به میدان رفتند و به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالات خبری از بازیکنان جدید نبود، در نیمه اول این دیدار موقعیت‌های زیادی به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

البته تیم مس رفسنجان موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشت اما این تیم هم نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم اما شرایط متفاوتی داشت و آبی پوشان فرصت‌های خوبی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کردند که توانستند استفاده بهتری از آنها ببرند و به سه امتیاز بازی اول در لیگ بیستم دست پیدا کنند.

 

در دقیقه ۵۸ حمله استقلالی‌ها با دفع اشتباه مدافع مس همراه شد تا توپ روی پای وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان فرود بیاید و او با ضربه‌ای آرام دروازه نارنجی پوشان را باز کند.

 

هشت دقیقه بعد نوبت به مهدی قایدی رسید تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما او با هوشیاری توانست مدافعان مس را فریب دهد و توپ را برای ارسال مطهری در گوشه راست محوطه جریمه ارسال کند و این بازیکن هم با ضربه‌ای دیدنی و دقیقه گل دوم را برای استقلال به ثمر برساند.

 

در دقایق باقی مانده استقلال چشم به ضد حملات داشت و مس تلاش کرد خود را به دروازه میزبان آبی پوش نزدیک کند اما حملات شاگردان محمد ربیعی آنقدر خطرناک نبود که بتواند دروازه حسینی را باز کند.

 

استقلال که در فصول گذشته شروع خوبی در لیگ برتر نداشت این بار با کادر فنی جدیدش توانست پیروزی شیرینی را کسب کند به سه امتیاز اول از لیگ بیستم برسد تا موقعیت خوبی در جدول برای خودش دست و پا کند.

 

استقلال فصل گذشته در حالی که آندره استراماچونی سرمربی این تیم بود لیگ را با شکست شروع کرد اما این بار فکری برعکس مربی ایتالیایی عمل کرد و با یک پیروزی کارش را در لیگ بیستم آغاز کرد.

 

***

 

شکست سنگین سپاهان برابر گل‌گهر/ قلعه‌نویی به تیم سابقش رحم نکرد

دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر و سپاهان در هفته اول بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز شنبه در سیرجان برگزار شد که طی آن شاگردان امیر قلعه نویی برابر مهمان خود به برتری ۳ بر یک دست یافتند.

 

در این دیدار ابتدا محمدرضا حسینی در دقیقه ۱۳ برای سپاهان گل زد تا شاگردان محرم نویدکیا از میزبان خود پیش بیفتند اما این پایان کار نبود و آبی پوشان گل گهر توانستند توسط سعید صادقی در دقیقه ۳۰، گادوین منشا در دقیقه ۵۵ و یونس شاکری در دقیقه ۵۸ به گل برسند و کار زردهای اصفهان را تمام کنند.

 

***

 

برتری شهرخودرو مقابل ماشین‌سازی/ اولین 3 امتیاز رحمتی در مشهد

دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و ماشین‌سازی از هفته نخست لیگ برتر از ساعت 15:50 آغاز شد.

 

امین قاسمی‌نژاد در نیمه اول در دقایق 12 و 16 موفق شد برای شهرخودرو گلزنی کند. نیمه دوم در حالی که 2 دقیقه از پایان بازی گذشته بود، حسن جعفری با پاس امین قاسمی‌نژاد گل سوم را به ثمر رساند تا شهرخودرو با نتیجه 3 بر صفر برنده این دیدار باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------