کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان/ دو اظهار نظر متفاوت در مورد پنالتی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و صنعت نفت
کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که در صحنه پنالتی برای پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان هیچ خطایی اتفاق نیفتاده است.

نادر جعفری کارشناس داوری باسابقه فوتبال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره صحنه منجر به پنالتی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: چیزی که در تصاویر تلویزیونی به نمایش درآمد، این بود که یک چالش ساده بود و به نظرم هیچ خطایی در صحنه پنالتی رخ نداد.

 

وی گفت: در مجموع عملکرد تیم داوری در نیمه اول خوب بود. داور دوندگی خوبی داشت و کمک دوم هم دو آفساید گرفت که هر دو صحیح بودند.

 

حیدر سلیمانی: پنالتی پرسپولیس درست بود

حیدر سلیمانی معتقد است که محمدرضا اکبریان قضاوت خوبی در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان داشت.

 

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اکبریان قضاوت خوبی در این دیدار داشت. با توجه به بارندگی زمین، می‌توانست کار او سخت‌تر شود. او چند اشتباه کوچک داشت و حتی بین دقایق ۵۰ تا ۶۰، این اشتباهات افزایش یافت اما در کل تاثیر چندانی روی نتایج نداشت و سربلند بود.

 

وی ادامه داد: در نیمه نخست، پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس درست بود زیرا بازیکن صنعت نفت با دست و پای خود روی مهاجم پرسپولیس خراب شد. همچنین در نیمه دوم گل‌محمدی به درستی و به دلیل خارج شدن از محوطه فنی خود اخراج شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------