بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل رقبا متوقف شدند/ صدرنشینی چلسی با پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته دهم لالیگا در خانه ویارئال به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لالیگای اسپانیا، امشب تیم فوتبال رئال مادرید در خانه ویارئال به میدان رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

رئال مادرید خیلی زود با گلزنی ماریانو دیاس در دقیقه 2 پیش افتاد، اما جرارد مورنو در دقیقه 76 با گلزنی از روی نقطه (پنالتی) کار را برای زیردریایی زرد به تساوی کشاند.

 

با این نتیجه ویارئال 19 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. رئال مادرید هم با 17 امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم ایستاد.

 

***

 

اولین تساوی خانگی بایرن مونیخ در فصل جاری رقم خورد

در آغاز نخستین روز از دیدارهای هفته هشتم بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌‌نای شهر مونیخ به مصاف تیم وردربرمن رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. این نخستین تساوی و بازی بدون برد خانگی باواریایی‌ها در تمامی رقابت‌های این فصل و دومین بازی بدون پیروزی آنها محسوب می‌شود.

 

در این بازی نخست این وردربرمن بود که با گلزنی ماکسیمیلیان اگشتاین در دقیقه 45 پیش افتاد. بایرن مونیخ با گلزنی کینگزلی کومان در دقیقه 62 کار را به تساوی کشاند، اما این گل برای پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها کافی نبود. با این حال بایرن مونیخ با 19 امتیاز همچنان صدرنشین بوندس‌لیگاست.

 

در دیگر بازی‌های امروز بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

آرمنیا بیلفلد یک - بایرلورکوزن 2

مونشن‌گلادباخ یک - آگزبورگ یک

هوفنهایم 3 - اشتوتگارت 3

شالکه صفر - ولفسبورگ 2

 

***

 

صدرنشینی چلسی با پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل

در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم فوتبال چلسی با نتیجه 2 بر صفر برد.

 

فدریکو فرناندس بازیکن نیوکاسل با باز کردن دروازه خودی در دقیقه 10 و تامی آبراهام در دقیقه 65 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا میهمان لندنی با کسب پنجمین پیروزی خود و  18 امتیاز، به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس برسد. نیوکاسل هم با قبول چهارهمین باخت فصلش و 11 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

 

 

***

 

پیروزی لاتزیو در خانه قعرنشین با بازگشت توأم با گلزنی ایموبیله

در آغاز هفته هشتم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال لاتزیو میزبان خود کروتونه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

گل نخست این بازی را چیرو ایموبیله در دقیقه 21 به ثمر رساند تا پس از دو هفته غیبت به دلیل ابتلا به کرونا، بازگشتی تأثیرگذار داشته باشد. دومین گل بازی را هم خواکین کورئا در دقیقه 58 به ثمر رساند.

 

لاتزیو با این نتیجه چهارمین پیروزی‌اش را رقم زد و 14 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. کروتونه قعرنشین هم با قبول ششمین باختش در این فصل و دو امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------