پیروزی رئال مادرید با گل به خودی بازیکن سویا/ یوونتوس فاح دربی تورین



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و سویا
رئال مادرید به لطف گل به خودی سویا توانست سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید شنبه در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف سویا رفت و با یک گل پیروز شد. 

 

سفیدپوشان در نیمه اول بازی بهتری نسبت به میزبانشان به نمایش گذاشتند اما نتوانستند گلزنی کنند. تونی کروس بهترین فرصت را در اختیار داشت که ضربه اش به بیرون رفت. در ۴۵ دقیقه دوم شرایط کاملا عوض شد و سویا کاملا بازی را در اختیار داشت اما در چنین شرایطی دروازه‌شان باز شد. ضربه آرام وینیسیوس جونیور موجب شد توپ به دروازه‌بان بخورد و او یک گل به خودی را به نام خود ثبت کند. در ادامه میزبان تمام تلاش خود را کرد تا نتیجه را تغییر دهد اما این اتفاق رخ نداد و مادرید سه امتیاز بازی را به دست آورد. 

 

سفیدپوشان با ۲۰ امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کردند. 

 

***

 

صعود منچسترسیتی به رده چهارم با پیروزی خانگی مقابل فولام

در دومین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس،امشب (شنبه)، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود اتحاد، میزبان فولام بود و این تیم لندنی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

هر دو گل سیتی در نیمه نخست به ثمر رسید. ابتدا رحیم استرلینگ در دقیقه 5 گلزنی کرد و خود او در دقیقه 25 از تیم میهمان یک پنالتی گرفت که کوین دی‌بروینه آن را به گل دوم سیتی تبدیل کرد. به این ترتیب پنجمین برد سیتی در دهمین بازی‌اش رقم خورد تا این تیم 18 امتیازی شود و به رده چهارم جدول صعود کند. فولام نیز با 7 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 

***

 

دورتموند بازهم امتیاز از دست داد

در هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگا ۴ دیدار برگزار شد.

 

در حساس‌ترین بازی دورتموند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی مهمان فرانکفورت بود.

 

این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دورتموند دو امتیاز حساس دیگر را از دست دهد و بار دیگر نشان دهد که خیالی برای قهرمانی ندارد.

 

تک گل دورتموند را در این بازی رینا به ثمر رساند. تیم فاوره با تساوی در این بازی ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

 

نتایج دیگر دیدارها:

کلن ۲ - ولفسبورگ ۲

آرمنیا بیلفلد ۲ - ماینتس یک

فرایبورگ ۲ - مونشن گلادباخ ۲

 

***

 

غلبه شیاطین سرخ بر وستهام در لندن

از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در لندن میهمان وستهام بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

 

در این بازی ابتدا وستهامی‌ها توسط سوچک در دقیقه 38 به گل رسید و گل‌های منچستری‌ها توسط پوگبا 65، گرین وود 68 و رشفورد 78 زده شد.

 

منچستر یونایتد با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد. وستهام هم با 17 امتیاز ششم است.

 

***

 

یوونتوس فاح دربی تورین

در دومین بازی از هفته دهم سری A ایتالیا، امشب (شنبه)، تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خانگی میزبان رقیب همشهری خود تیم فوتبال تورینو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

در این بازی ابتدا این تورینو بود که خیلی زود و در دقیقه نهم با گلزنی نیکلاس انکولو پیش افتاد. یوونتوس تا دقیقه 77 برای زدن گل تساوی انتظار کشید تا وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی این تیم گلزنی کرد. تلاش‌های بانوی پیر برای کسب هر سه امتیاز بازی در دقیقه 89 به بار نشست و بازگشت این تیم با گلزنی لئوناردو بونوچی کامل شد.

 

یوونتوس با این نتیجه پنجمین پیروزی‌اش را کسب و با 20 امتیاز به رده دوم جدول سری A صعود کرد. تورینو هم با قبول ششمین شکست خود با شش امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

 

***

 

صعود اتلتیکو به صدر جدول لالیگا

شنبه شب از هفته یازدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، شاگردان «دیگو سیمئونه» در ورزشگاه «واندا مترو پولیتانو» برابر وایادولید قرار گرفته و با گل‌هایی که در نیمه دوم به ارمغان آورده، صاحب برتری دو بر صفر شدند.

 

«توماس لمار» در دقیقه ۵۶ و «ماکوس لورنته» در دقیقه ۷۲ برای سرخ‌پوست‌ها گلزنی کردند تا اتلتیکو به بُردی ارزشمند دست یابد.

 

اتلتیکو با برتری در این دیدار، ۲۶ امتیازی شد و به صدر جدول رسید و وایادولید هم ۱۰ امتیازی باقی ماند.

 

پیش از این نیز، رئال‌مادرید در دیدار خارج از خانه با سه‌ویا صاحب برتری یک بر صفر شد.

 

***

 

تساوی مدعیان بوندسلیگا در دیداری تماشایی

حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان، شنبه شب در ورزشگاه «آلیانس آرنا» شهر مونیخ برگزار شد که طی آن میزبان مقابل لایپزیگ به تساوی سه بر سه بسنده کرد.

 

در دقیقه ۱۹ ضدحمله همه‌جانبه میهمان با حرکت عالی مهاجم لایپزیگ و خروج اشتباه «مانوئل نویر» همراه شد تا «انکونکو» گل نخست این دیدار درون دروازه میزبان جای دهد.

 

مونیخی‌ها در ادامه برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه سی‌ام، «جمال موسیله» هافبک جوان بایرن با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

 

حملات مونیخی‌ها ادامه یافت و در دقیقه ۳۴ پاس طلایی «کینگزلی کومان» به «توماس مولر» رسید تا این بازیکن کهنه‌کار زننده گل دوم میزبان باشد.

 

میهمان بلافاصله واکنش نشان داد و «جاستین کلایورت» مهاجم جوان هلندی با ضربه‌ای مناسب از داخل محوطه جریمه گل دوم لایپزیگ را درون دروازه حریف جای داد.

 

بازی در نیمه دوم هم از سوی تیم‌ها، هجومی آغاز شد و در دقیقه ۴۸ حمله هماهنگ میهمان و ضربه سر تماشایی «امیل فورسبرگ» موجب شد تا لایپزیگ به گل سوم بازی برسد.

 

این دیدار تماشایی همچنان با هیجان دنبال شد و در دقیقه ۷۵ بازهم پاس «کومان» موجب شد تا «توماس مولر» گلزنی کرده و بایرن به بازی برگرداند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------