آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

فکری: استقلال حاشیه‌های زیادی دارد



اخبار,اخبار ورزشی,محمود فکری
سرمربی استقلال امیدوار است تیمش مقابل شهرخودرو یک بازی خوب به نمایش بگذارد.

به گزارش ایسنا، "محمود فکری" سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر شهرخودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که در شهر مشهد هستم و باعث شد که زیارت هم برویم و فردا مقابل هم‌بازی‌های قدیمی خودم قرار بگیریم. امیدوارم بازی پیش رو، یک بازی خوب به دور از حاشیه‌ و مشکلات فوتبال باشد. هر تیمی که توانست بهتر بازی کند و موقعیت‌های بهتری ایجاد کند و از فرصت استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد.

 

او درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: مصدومان ما هنوز نرسیده‌اند. محروم هم نداریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند روز خوبی پیش رو داشته باشند. عارف غلامی مشکل خاصی ندارد و امیدوارم تا فردا کارهای درمانی روی این بازیکن صورت بگیرد تا به ما کمک کند.

 

او درباره وضعیت فرشید اسماعیلی و حاشیه‌هایی که پیش آمده گفت: فکر کنم اگر سوالات درباره بازی باشد، شرایط بهتری صورت بگیرد. باشگاه استقلال حواشی زیادی دارد و اگر درباره بازی صحبت کنید، بهتر می‌توانیم جواب بدهیم.

 

او درباره لغو بازی‌های پرسپولیس گفت: آقای مهدی گفته‌اند تا موقعی بازی‌های عقب مانده پرسپولیس برگزار نشود، داربی هم برگزار نمی‌شود و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------