نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (99/09/26)؛ پیروزی زنیت با گل آزمون



اخبار,اخبار ورزشی,تیم زنیت
تیم زنیت سن‌پترزبورگ نیم‌فصل لیگ برتر روسیه را با پیروزی خانگی به پایان رساند.

به گزارش تسنیم، در بازی پایانی امشب (چهارشنبه) هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه تیم زنیت پیروزی 3 بر یک را برابر اسپارتاک مسکو در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبورگ کسب کرد. سردار آزمون (8)، ایوان راکیتسکی (73) و آرتم جیوبا (3+90) زننده 3 گل زنیت بودند. گل اسپارتاک مسکو در دقیقه 22 روی اشتباه لاورن، مدافع زنیت به دست آمد.

 

در جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه تیم زنیت با 41 امتیاز صدرنشین است. اسپارتاک مسکو هم با 35 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.

 

***

 

سوپرلیگ یونان| تساوی خانگی آاِک برابر صدرنشین

تیم آاِک آتن امشب (چهارشنبه) در بازی عقب‌افتاده خود در فصل جاری سوپرلیگ یونان به مصاف المپیاکوس رفت. بازی این 2 تیم آتنی با تساوی یک - یک پایان یافت. ابتدا المپیاکوس با گل دقیقه 57 وروسای از میزبانش پیش افتاد اما سیموئس در دقیقه 80 گل تساوی آاِک را زد.

 

کریم انصاری‌فرد در نیمه نخست بازی برابر المپیاکوس در ترکیب آاِک حضور داشت اما با آغاز نیمه‌دوم تعویض شد.

 

***

 

جام حذفی ترکیه| ترابزون‌اسپور در خانه حذف شد

امشب (چهارشنبه) تیم‌ ترابزون‌اسپور در بازی خانگی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ترکیه از تیم دسته‌اولی آدانا دمیراسپور میزبانی کرد. در 90 دقیقه وقت قانونی مسابقه و دو نیمه 15 دقیقه‌ای نتیجه تساوی 2 - 2 رقم خورد. هوگو در دقایق 55 و 90 گل‌های ترابزون‌اسپور را به ثمر رساند. 2 گل حریف هم در دقایق 47 و 79 حاصل شدند. در ضربه‌های پنالتی تیم آدانا دمیراسپور 4 بر 3 پیروز شد و به مرحله بعدی جام حذفی ترکیه صعود کرد.

 

مجید حسینی، بازیکن خط دفاعی ترابزون‌اسپور در بازی امشب تیمش نیمکت‌نشین بود.

 

***

 

آنتورپ بدون بیرانوند هم شکست خورد

تیم فوتبال آنتورپ در هفته هفدهم ژوپیرلیگ بلژیک چهارشنبه شب به مصاف زولته وارخم رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود زولته تمام شد.

 

نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ یکی از نکات قابل توجه این بازی بود. بیرانوند در دو بازی گذشته آنتورپ مقابل تاتنهام انگلیس و کلاب بروژ بلژیک بازی کرد که آنتورپ در هر دو مسابقه شکست خورد.

 

ایوان لکو سرمربی آنتورپ بعد از بازی با بروژ از بازی دادن به بیرانوند اظهار پشیمانی کرده و غیرمستقیم از عملکرد او انتقاد کرده بود اما این تیم در غیاب گلر ایرانی و با ژان بوتز دروازه بان فرانسوی خود هم شکست خورد.

 

***

 

جام حذفی اوکراین| زوریا در حضور صیادمنش صعود کرد

تیم‌های لیگ برتری دنسا و زوریا لوهانسک امروز (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی اوکراین برابر هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه زوریا به پیروزی یک بر صفر دست یافت. ولادن یورچنکو در دقیقه 16 (از روی نقطه پنالتی) گل پیروزی زوریا را به ثمر رساند.

 

اللهیار صیادمنش در این مسابقه حضور 82 دقیقه‌ای در ترکیب زوریا داشت و سپس با لیونوف تعویض شد.

 

***

 

جام حذفی کرواسی| صعود دینامو زاگرب در غیاب محرمی

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کرواسی عصر امروز (چهارشنبه) تیم دینامو زاگرب 2 بر صفر تیم دسته اولی رودس را از پیش رو برداشت. عزت هایروویچ (61) و دینو پریچ (1+90) برای دینامو زاگرب در این دیدار گلزنی کردند.

 

صادق محرمی در این مسابقه جایی در فهرست بازیکنان تیم دینامو زاگرب نداشت. این بازیکن ایرانی چندی پیش قرارداد خود را با باشگاه دینامو زاگرب تمدید کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------