پیروزی لیورپول مقابل کریستال پالاس با 7 گل/ توقف بارسلونا برابر والنسیا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار لیورپول  و کریستال پالاس
در اولین بازی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال لیورپول در خانه حریفش به یک برتری قاطع دست پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن تیم فوتبال لیورپول میزبان خود تیم کریستال پالاس را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد.

 

در این بازی تاکومی مینامینو در دقیقه 3، سادیو مانه 35، روبرتو فیرمینو دو بار در دقایق 44 و 68، جردن هندرسون در دقیقه 52 و محمد صلاح دو بار در دقایق 81 و 84 برای لیورپول گلزنی کردند.

 

لیورپول با این پیروزی 31 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس حفظ کرد.

 

***

 

پیروزی خانگی آسان اتلتیکومادرید با گل‌های سوارس

در دومین بازی از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید با نتیجه 3 بر یک بر میهمانش تیم الچه غلبه کرد.

 

لوئیس سوارس دو بار در دقایق 41 و 58 و دیه‌گو کاستا در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی، گل‌های این بازی را برای اتلتیکومادرید به ثمر رساندند. تنها گل الچه را هم لوکاس بویه در دقیقه 64 زد.

 

اتلتیکومادرید با کسب نهمین پیروزی در دوازدهمین بازی‌‌اش 29 امتیازی شد و به صدر جدول لالیگا صعود کرد. الچه 14 امتیازی هم در رده پانزدهم جدول ایستاد.

 

توقف بارسلونا برابر والنسیا

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف والنسیا رفت و در پایان به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

در این مسابقه، والنسیا با گلزنی دیاخابی در دقیقه 29 پیش افتاد، اما گل لیونل مسی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول نگذاشت بارسلونا بازنده به رختکن بروند. بارسلونا در دقیقه 52 توسط رونالد آرائوخو به گل برتری رسید، اما نتوانست از برتری‌اش محافظت کند، چرا که در دقیقه 69 دروازه‌ این تیم توسط ماکسیملیانو گومس گونسالس باز و به این  ترتیب امتیازات میان دو تیم تقسیم شد.

 

این سومین تساوی و هفتمین بازی بدون برد بارسلونا در 13 بازی این فصل کاتالان‌ها در لالیگا بود که این تیم را 13 امتیازی کرد و در رده پنجم جدول نگه داشت. والنسیا هم 15 امتیازی شد و اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------