صنعت نفت آبادان ۳ - ۳ استقلال خوزستان/ جدال جذاب و پرگل خوزستانی ها برنده نداشت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان

دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دیداری پر گل و جذاب به نتیجه‌ای بهتر از مساوی دست نیافتند.

به گزارش مهر، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دیداری که حساسیت بالایی در جدول نداشت و تنها می‌توانست پیروزی در این بازی اندکی جایگاه تیم پیروز در جدول را بهبود بخشد، در پایان نود دقیقه تلاش با نتیجه پر گل ۳ بر ۳ مقابل هم متوقف شدند تا امتیازات این بازی بین دو تیم تقسیم شود.

 

در این بازی ابتدا حامد پاکدل در دقیقه ۸ برای تیم میزبان گل زد که این گل را شاگردان ویسی در دقیقه ۱۵ و از روی نقطه پنالتی توسط میثم دورقی پاسخ دادند. سپس نوبت به لوسیانو پریرا رسید تا در دقیقه ۲۱ گل دوم تییمش را به ثمر برساند که اهوازی ها یکبار دیگر این گل را پاسخ دادند و اینبار نوبت به عقیل کعبی رسید تا در دقیقه ۳۱ برای آبی پوشان گلزنی کند.

 

شاگردان کمالوند با شروع نیمه دوم یکبار دیگر به گل برتری رسیدند. حامد پاکدل باز هم برای این تیم گلزنی کرد و این  اتفاق در دقیقه ۵۰ افتاد که مثل هر سه بار قبلی، استقلال خوزستان این گل را هم جبران کرد. سلمان بحرانی در دقیقه ۶۰ بازی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا دست استقلال خوزستان در آبادان از امتیاز خالی نماند. 

 

با این نتیجه صنعت نفت آبادان با ۴۰ امتیاز و ایستادن در رده هشتم جدول به کار خود در لیگ برتر پایان داد و استقلال خوزستان هم ۳۱ امتیازی شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------