گل‌گهر مقابل تراکتور شکست خورد/ شجاعی مچ قلعه نویی را خواباند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تراکتور و گل گهر
تیم فوتبال تراکتور در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میزبانش گل گهر را شکست بدهد.

به گزارش مهر، از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز شنبه تیم‌های گل گهر و تراکتور در سیرجان به مصاف هم رفتند که در این دیدار جذاب و پر حادثه، تیم تراکتور به برتری ۲ بر یک رسید.

 

در این بازی ابتدا احسان حاج صفی در دقیقه ۴۴ با استفاده از پاس عمقی مسعود شجاعی دروازه تیم میزبان را باز کرد تا شاگردان شجاعی با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

 

نیمه دوم بازی با حملات گسترده گل گهر آغاز شد و سرانجام این حملات در دقیقه ۶۴ نتیجه داد و یونس شاکری با ضربه سر روی کرنر ارسالی، گل مساوی را برای شاگردان امیر قلعه نویی به ثمر رساند.

 

بعد از این گل در حالی که تیم میزبان برای رسیدن به گل برتری بی تابی می‌کرد، بار دیگر تراکتوری‌ها بودند که در دقیقه ۷۶ به گل رسیدند. در این دقیقه محمد عباس زاده خطرناک‌ترین بازیکن این روزهای تراکتور با استفاده از پاس اشکان دژآگه درون محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق دروازه گل گهر را باز کرد تا سرخ پوشان میهمان بار دیگر از تیم میزبان پیش بیفتند.

 

با این نتیجه تراکتور ۱۹ امتیازی شد و در همان جایگاه چهارم باقی ماند و گل گهر نیز با همان ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------